gravitamon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb nog 1 gravitamonnetje. Maar eigenlijk wil ik geen nieuwe meer kopen omdat ik al zo ver ben in de zwangerschap en het best prijzig is.
    Is er een vervanger voor gravitamon? Of zou het heel erg uitmaken als ik het de laatse weken niet meer slik?

2. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Fem Natal kun je proberen zijn er 60 geloof ik en ook niet zo heel erg duur, anders van eigen merk etos moet je er alleen twee van innemen per dag maar ook erg goed.
    Gravitamon is na de bevalling ook goed voor de borstvoeding of als je dat niet geeft gewoon goed voor je lijf.

xxx jet

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    je hoeft niet perse vitaminen te slikken hoor.
    Ik slik al sinds ik de 3 maanden voorbij ben niks meer. zolang je je goed voelt en je HB is goed dan is het niet nodig.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik slik ook al vanaf 10 weken niks meer hoor! Jah voor maagzuur een vies drankje ja, bah.. :(

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik slik ook geen extra vitamines.

Ik zorg dat ik in elk geval 2 a 3 stuks fruit elke dag eet, groente en voldoende drink.

Dat is echt voldoende.. tenminste, ik voel me erg goed.

6. Female

Female Niet meer actief

Ik heb van de ha Omnibionta (Pronatal). Het is een combinatie van foliumzuur én vitamines. Ik moet ze tot na de borstvoeding doorslikken!

Wel woon ik net over de Belgische grens dus ik weet niet of je het in nl ook gewoon kunt verkrijgen...

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb ze van Kruidvat eigen merk.

8. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    let wel op als je toch nog wel wat gaat kopen dat het eigen merk soms nog duurder is dan gravitamon.
    (aangezien je van het eigen merk 2 keer per dag een tabl moet nemen en bij gravitamon maar 1 keer per dag dus...)

en je kan de gravitamon ook gebruiken als je borstvoeding geeft.

succes met de keuze
    groetjes susanne

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb hier nog 3/4 verpakking. ik kreeg ze niet doorgeslikt, werd al misselijk als ik er aan dacht.
    maar nu ikniet meer zwanger ben kanik ze ook gebruiken met de bv. moet ik toch eens gaan proberen

10. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik slik puur mama van VSM zitten 90 tabletten in een potje. Dus 3 potten per zwangerschap zo ongeveer.

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Kruidvat is ook maar 1 per dag hoor.

12. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hi hi hi
    ik ben ook bij de etos geweest.

13. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Ik heb vandaag davitamon femnatal gehaald omdat ik las dat van de vitamines 100% adh in zitten.
    Weet iemand of te veel (hoge dosering) ook slecht voor je baby kan zijn?

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    !00% van de adh wil niet zeggen dat je er ook 100% van opneemt in je bloed, dat is een heel ander verhaal. Waarschijnlijk neem je maar iets van 60-75% daarvan op, aangezien het een chemische vitamine is.
    IK zelf gebruik prena fem van Orthica ( organische vitamine) neem je dus veel meer van op in je bloed. De soorten vitamines in de verschillende multivitamines zijn veelal gelijk of bijna gelijk.

15. gigi

gigi Actief lid

ik slik zelf ook gravitamon, nog steeds en blijf het doen tot ik klaar ben met de borstvoeding...buiten alle vitaminen zit er ook extra calcium/vitamine d in, heb je nodig voor de borstvoeding en....de foliumzuur zorgt er ook voor dat je minder snel last hebt van bloedarmoede.

Ze zijn niet goedkoop, maar zeker de investering waard!

gr.gigi

16. augustus

augustus Niet meer actief

Kruidvat of die van de etos eigen merk, die is met visolie..

17. Ik heb toch weer een potje Puur Mama van VSM gekocht. Als ik bevallen ben kun je ze doorslikken voor de borstvoeding en zo maar ik denk dat ik mijn potje doorgeef aan mijn vriendin die juli uitgerekend is. Zij slikt ze ook.

Deel Deze Pagina