last van de warmte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moeke31, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke31

moeke31 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft het heel snel warm en vanmiddag heeft hij 1,5 non-stop gehuild (gekrijst). Weet niet wat er met hem was. Had hem al in een koel badje gedaan en water laten drinken, maar zou hij last van de warmte hebben?
    In de wandelwagen wordt het volgens mij ook echt bloedheet, hoe doen jullie dat? Ik hem hem dan al weinig kleertjes aan en geen dekentje, maar is echt zo'n broeibak. Ik heb de bugaboo dus je zou toch verwachten dat dat een beetje koel blijft.

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Zo heet was het toch niet vandaag, of heb je hem in de zon gezet? Ik weet niet hoe oud je zoontje is? Het lijkt me sterk dat ie nu al last heeft van de warmte, kan er niets anders aan de hand zijn?

3. moeke31

moeke31 Niet meer actief

nee, we waren gaan wandelen en ik heb nog geen parasolletje op de kinderwagen dus er kwam toch veel zon in de wagen. Mijn zoontje is volgende week 4 maanden. Hier (in Limburg) is het 24 graden, dus best warm!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier was het ook best warm, zeker 20 graden.
    Maar hier was echt geen koud badje nodig hoor.
    Als ik jou was zou ik gewoon een parasolletje halen voor de bugaboo.
    Overigens vind ik de bugaboo echt geen broeibak.
    Anders zou je er nog voor kunnen kiezen de breezie zonnekap te kopen.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier een parasolletje maar een vreselijk gevecht met dat ding.
    Dus heb vandaag een hydrofiel doek over de kap gelegd.
    Oke, je ziet je kindje dan niet en kindje jou ook niet maar echt ideaal tegen de zon!

Ook in de auto hebben we een hydrofieldoek opgehangen aan het raam. Kan geen zon doorheen :D

6. moeke31

moeke31 Niet meer actief

ja, dat heb ik vanmiddag ook gedaan en hielp idd wel wat. Tip van mijn moeder.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Misschien dat ie eerder last van de zon had...Finn kan echt heeeeel boos worden als de zon in zn ogen schijnt. Hij gaat dan ook echt krijsen!

Deel Deze Pagina