Ik zit ook het liefste binnen hoor!! ben nu 31 weken en zolang ik binnen zit gaat het wel oke. Probeer ook niet om nu buiten te zitten dat doe ik vanavond wel weer
Nog geen last van, misschien komt het nog, ben nu 28 weken, dus valt nog mee met alle gewicht enz. wat mijn lichaam mee moet "slepen"(begin sinds week of 2 pas ook een flinke buik te krijgen) Ik ben normaal een koukleum, maar had daar voor een paar weken terug toen het nog "herfst" was helemaal geen last van! Normaliter loop ik met nat, koud en winderig weer al snel in een fleecvest met dikke sokken, maar nu?...echt niet! Ook in bed had ik al snel mijn nachthemd vervangen voor een gewoon hemdje. En savonds na het douchen koel ik normaal ook hard af(behalve dan met deze zomers temperaturen), maar ik loop al weeeeken met een joggingsbroek, blote voeten en alleen mijn slaaphemdje onder een vest, en vest trek ik soms ook nog niet meteen aan na douchen! Al met al is mijn kacheltje dus wel opgestookt! Ik hoop dat we geen 30 graden zullen krijgen dit zomer, want zwanger of niet, dát is me echt veel te warm! doe mij maar een graad of 22... Ps: ik word wel heel snel bruin nu, gelukkig geen zwangerschapsmasker, wel sproetjes in mijn gezicht. Normaal duurt het echt wel even in het voorjaar voor ik gekleurd gezicht en armen heb!
dat het maar snel wat kouder is! Sinds maandag staat mijne doopsuiker klaar de nest zou nog eens kunnen smelten (staat op koelste kamer maar daar is het nu ook niet meer zo koel)
Neeeee het mag echt niet kouder worden hoor! Ook al kan ik de hitte niet zo goed aan,ik vind het wel super dat het dit soort weer is. Ondanks de kwaaltjes die ik er nu door krijg word ik er wel heel vrolijk van haha. Kindjes kunnen heerlijk buiten spelen,in het zwembadje enz... 30 graden hoeft van mij ook niet nu ik zwanger ben (anders mag dat wel van mij) Misschien wen ik er nog aan...tenminste,als we daar de kans voor krijgen met het gekke weer hier in NL haha
olifantenpoten hebben hun toppunt bereikt. Heb normaal een bescheide 38, krijg nu zelfs de slippers van manlief maat 44 niet aan
Ik kan normaal heel goed tegen de warmte, maar hier was t gisteren in de schaduw 29,5°C!! (zuid NL) Het heetst van de dag binnen op de bank gelegen, en voor de rest met mij voetjes in een bak koud water in de schaduw gezeten! Krijg er hartkloppingen en hoofdpijn van, de hitte... Terwijl ik me er al weken op aan t verheugen was, het goede weer! Tis ook nooit goed!
oh, hoe herkenbaar dit! Ben nu niet zwanger, maar was vorig jaar juli met die hitte hoogzwanger. Verschrikkelijk. Kwam in 1 week 3 kilo aan, puur vanwege het vocht dat ik vasthield. Had natte washandjes op mijn lijf en de hele nacht de ventilator aan, maar niets hielp. Heb geen goede tips helaas. De beste oplossing was: Bevallen
Oh ik ben DOL op warmte! Maar nu.... laat mij maar lekker binnen hoor. Ik vind het ZO slopend. Bah. In de schaduw en met een windje vind ik het heerlijk, maar voor de rest. Heb ook dikke olifantenpoten , mijn handen/vingers doen pijn. En ik ben zo bang he.. ik moet nog tot eind september. Hoe warm gaat het nog worden. Ik wil vanalles doen, maar ben elke keer zo verrot. Bah. En toch vind ik het ook fijn en lekker dat het lekker zonnig is, je word er wel vrolijk van. Maar als het maar gewoon niet TE warm is dan vind ik het prima.
wij hadden deze middag het geniale idee om te gaan shoppen! Toen ik in het kruidvat een paar pakken pampers had genomen ben ik direct terug naar huis vertrokken! Bleh bleh bleh.. Toen ik thuis kwam mijn ma flodder oranje slaapkleed aangetrokken en bij gebrek aan een echte bak een toe wasmand genomen en daar koud water in gegoten HEERLIJK voetbadje wel geen zicht hihi
Heeeel herkenbaar.... Ik heb altijd al last van de warmte, ...maar lijk er nu extra last van te hebben: gisteren en vandaag... Pff... loop mezelf in de weg, echt vervelend: gammel, hoofdpijn. En ik heb nog een lange weg te gaan, ben pas 1o weken...
mijn poten worden dikker en dikker Gelukkig doet vriendlief ze masseren. En een koud voetbad doet ook wonderen, voor 5 min dan toch..
Haha typisch hollands he, nooit is het weer goed genoeg. Ik vind het nu heerlijk! Lang genoeg die rot kou en regen gehad.. Heb lekker verlof en buiten staat een zwembadje met glijbaan voor mijn dochter. Ik lekker in de schaduw met de beentjes omhoog en dochterlief helemaal happy buiten.
Ik herken het helemaal niet, maar ik moet wel zeggen dat ik normaal een enorme koukleum ben en dat lijkt minder te worden. Ik zat gisteren en vandaag binnen in een tshirt en toen was het binnen 22 a 23 graden. Na een uur dacht ik ineens: hey, ik heb het helemaal niet koud. Normaal gesproken zou ik bij zo'n temperatuur echt NIET in een tshirt kunnen zitten en lig ik onder m'n dekentje... Dus misschien krijg ik over een tijdje zelfs nog last van de warmte
Ik herken het ook niet, ik vind het heerlijk dat het nu beter weer is. Je moet je er gewoon aan aanpassen...