Bekendmaken vaderdag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noenie, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Eindelijk mogen ook wij ons aan deze kant van het forum melden!
    Sinds gisteren weten we dat ik zwanger ben. We hebben het nog aan niemand verteld en dat is erg moeilijk, aangezien mijn moeder mij altijd erg goed door heeft.

Het leek ons leuk om het bekend te maken aan onze ouders op vaderdag. Als alles goed gaat zal het voor alle ouders het eerste kleinkind zijn. Mijn vriend en ik zitten een beetje te brainstormen wat leuk is, en misschien willen jullie meedenken..

We dachten aan iets met een 'o'. Mijn vriend zei chocoladeletter, maar die zijn niet echt meer te krijgen en we geven liever iets gezonds.. ;)
    En dan iets van: "Deze krijg je van ons, een 'pa' ben je immers al"

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ons kunnen helpen met het iets concreter maken.

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Wat creatief! Erg leuk.. Toen ik las, we geven de letter o dacht ik huh hoezo dat dan :p
    chocoladeletters zijn niet meer echt te krijgen idd..
    Ik weet dat ze bij de xenos van die losse letters hebben, ook waar je zelf nog het 1 en ander aan kan knutselen (weet niet of je dat leuk vind om te doen).

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Grr net een heel stuk tekst getypt is het weg. Nou ja opnieuw:

Wat een leuk idee om het te vertellen noenie!
    Wij vertellen het ook op vaderdag. Omdat we op moederdag positief getest hebben, leek ons dat wel leuk. We zijn dan 10, 3 weken. Omdat wij nogal carnaval voerders zijn en onze ouders ook. Hebben we bij de carnavalswinkel een opamasker gekocht en verder nog een wandelstok en een leesbril. Onze vaders (de opa aanstaande) moeten dit dan op/ aan trekken en dan zeggen we: nu zijn jullie nog verkleed als opa maar vanaf januari zijn jullie echt opa!!
    Voor mijn ouders het eerste kleinkind en mijn vriend heeft geen zus meer dus is alleen thuis en dat wordt ook het eerste kleinkind. Ik vind het nu al helemaal spannend. Ook ontwijk ik nu zoveel mogelijk mensen omdat ik het er anders uitfloep. Vandaag 8 weken en morgenvroeg onze eerste echo, ook spannend!!

4. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ohja, dan ga ik even langs de xenos! Bedankt voor de tip!!

5. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Heeeel veel plezier morgen met de echo. Wij zijn nog lang niet zo ver als jij! Wij hebben morgen gewoon een gesprek met de huisarts.

Ik vind alles super spannend. Hoop dat alles goed blijft gaan!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Leuk hoor! Wij hebben het toen der tijd verteld met Moederdag!
    Hadden leuke kaart uitgezocht op greetz en daarin een versje gezet vanuitnde kleine in mijn buik geschreven.

Bij deze laat ik jullie weten dat ik stiekem in mijn mama's buik zit mee te eten. Ik moet nog wel heel wat weekjes groeien maar hoop toch echt zo rond kerst met mijn flesje te komen knoeien!

Jullie worden opa en oma!!!

Verder heb ik ze een romertje gegeven met leuke tekst en geboorte chocolade voor mijn vader. Hadden ze beide wat tegelijk uit te pakken en de hint te snappen..

Veel plezier!

7. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    We hebben het plan wat eerder uitgevoerd omdat het handig was dat de ouders het nu al wisten. Het was een groot succes.

We hebben de witte kleinere letters gehaald bij de xenos. Het woord 'pa' hebben we bovenaan het lijstje gelijmd. De letter o hebben we alleen flink versierd. We gaven het lijstje als vervroegd vaderdagskado. Vaders blij ' wauw, zelfgemaakt?'. En toen kregen ze nog de 'o'. Het duurde een half minuutje met de hint snappen.

Nu hoeft de baby alleen nog maar 8 maanden te blijven zitten...

8. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Superleuk zeg! :)

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Leuk! die reacties zijn echt geweldig :p

10. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    En gewoon een gedichtje?

11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Vrijdag heb ik "zwangerschap bekendmaken" gegoogled en heb 45 minuten lang allerlei filmpjes bekeken.....Echt ontroerend:cool:

Wat ik het leukst vond was de hele familie op de foto krijgen (als je een fototoestel hebt dat ook kan opnemen is het nog leuker) Dus de hele familie op de foto krijgen en bij het nemen van de foto tegen de familie zeggen: Wij zijn zwanger! i.p.v smile.....wat een blije gezichten.

12. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Wij hebben dat gedaan bij onze naaste familie. Wat een voorpret omdat we ze steeds met een smoes op de foto moesten krijgen. Het zijn allemaal ontroerende filmpjes geworden.

Deel Deze Pagina