last van donshaar...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje1986, 25 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    misschien een beetje raar maar vroeg me af of het normaal is en of meer vrouwen dit hadden..
    ik heb namelijk waar zeg maar normaal een lichte streep over je buik loopt , een heel vachtje gekregen met donshaar wat naar me navel loopt zeg maar en in me gezicht op me kaaklijn :oops: als ik maar geen baard krijg hahaha :)

wie herkent dit of is het erg apart..vind zelf wel eigenlijk :D

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb het ook op mijn buik! Volgens mij hebben heel veel vrouwen dat en gaat het vanzelf weer weg ;).

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, ja ik heb het ook en bij mij zitten er ook donkere haren tussen en omdat ik blond ben staat dat erg raar, zo'n harendos op mijn buik vooral rond mijn navel :(

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat had ik ook op mijn buik.. Ze stonden nog rechtop ook :)
    Mijn vriend vond het leuk om eraan te trekken. ;)

5. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Als je het maar niet afscheert! Ik heb er ook last van en mijn gyn zegt dat het na de bevalling vanzelf verdwijnt. Maar als je het scheert blijft het terugkomen

6. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ja ik had het al gelijk aan het begin van mijn zwangerschap overal lange blonde donsharen vooral op mijn buik...de vk zei inderdaad dat dat door de hormonen komt en dat ze vanzelf weer weggaan, ik moet er elke keer om lachen als ik er naar kijk. Maar aan de andere kant, mijn haren op mijn hoofd die verlies ik weer heel erg...

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik heb ook een mooi wintervachtje! blijft uk lekker warm en daarom is ie er ws ook nog niet haha!

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Een woord van troost, ik had het ook en het is na de bevalling (niet meteen hehe) weer uitgevallen. Dus het komt echt goed en je hoeft niet pluizewuis door het leven.

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    *zucht* was het maar DONS :p Hehe ik heb gewoon flinke haren op mn buik gekregen, echt een vachtje. En niet bepaald licht, vrij donker.. Nou ja we wachten het af.. Hoef voorlopig toch niet in bikini :p

10. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    hehe ik heb ook blonde donshaar over mn buik
    en mn haargroei zelf is wat feller

11. Sas8

Sas8 Lid

25 nov 2008
    28
    0
    0
    Edam
    Ik heb dit ook.
    Had ook dit donshaar op mijn kaaklijn toen ik zwanger was van mijn zoontje en nu weer. Die haargroei op het gezicht heeft volgens mij met het geslacht te maken. (voor zover ik weet had ik dit niet bij mijn dochter) Maar sommige spreken dit weer tegen.
    Groetjes.

12. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    :) nou gelukkig ben ik niet de enige..vond het al heel vreemd,ik denk dat heb ik toch nooit gehad dat het zo veel was :)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bakerpraatje :D
    Er is een topic over geweest, en daar had iedereen die een meid kreeg juist dons op de kaak :D

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha ha, ik heb gister een boekje gekregen met grappige weetjes over zwangerschappen en dit stond er dus ook in!

Ja, die haartjes schijnen er bij te horen! Zal wel weer met hormonen te maken hebben ;)

Deel Deze Pagina