Is dat normaal??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Batwomen, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Iedere keer als mijn man en ik gemeenschap hebben loopt de sperma er uit 😞. Ik probeer altijd wel even te blijven liggen maar moet ook nog eens 9 van de 10 keer gelijk naar het toilet waar ook nog eens eea uitloopt. Hebben andere vrouwen hier ook last van? Ik heb het idee dat wanneer er niet veel over blijft het idd niet gaat lukken om zwanger te worden. Graag hoor ik van jullie of dit wel eens vaker voorkomt..en of er nog tips zijn 😊

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is inderdaad heel normaal.
    Maar er blijft zeker nog genoeg binnen om zwanger te worden.

Probeer toch even een paar minuten te blijven liggen voordat je opstaat. Maar toch zijn er ook zat meiden die zwanger worden terwijl ze gewoon gelijk opstaan.

Geen zorgen maken

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ja dit is normaal.

Beste is om te proberen na de sex ong. 15 min met je billen iets omhoog te liggen, dus bv billen op kussen en knieën opgetrokken

4. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Dank voor jullie reacties dames, ik begon me al zorgen te maken maar gelukkig hoeft dat niet ;)

5. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat is heel normaal. 5-10 min blijven liggen eventueel met een kussen onder je kont ;)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat is normaal, maakt niets uit qua zwanger worden :)

7. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dat is normaal.
    Heb ik ook altijd ;) Maar zoals we allemaal weten van biologie les wordt er bij een zaadlozing zoveel spermacellen afgevuurd dat je je geen zorgen moet maken hoor ;) .. Als je inderdaad zwanger wil worden raden ze aan om even op je rug te blijven liggen met je billen omhoog.. maar zonder dat kun je ook zwanger worden.

Ik vond het persoonlijk altijd beetje akward dat ik meteen na de seks naar de wc moest omdat anders alles onder zat.
    Tot mn vriend (nuchter) riep 'zeg daar gaat de kinderbijslag..ik zal je nog eens iets geven" .. Nu lachen we er maar om ;)

groetjes

Deel Deze Pagina