hoi allemaal dit moet ik toch wel even kwijt .. gister avond toen ik net op bed lag kreeg ik ineens zon raar gevoel in mijn onderbuik en rond de navel heel vreemd weet ook niet hoe ik het beste kan omschrijven .. zal het even proberen ... eerst begon het iets te trekken vanuit mijn beide liezen na mijn onderbuik .. ff later hele rare steekjes straalde uit toen rondom mijn navel het leek wel een waaier van steekje van onder na boven rond de navel en mijn linkerzij .. hoop dat jullie hier wijs uitkunnen worden ben niet zo goed in omschrijven nu denk ik zelf dat ik pas zondag mijn ei heb gehad dus het lijkt me niet dat het een innesteling is geweest tenzij mijn ei toch eerder was geen idee was daar ook niet zo mee bezig omdat ik de 10e een posi test heb gehad en nu maandag bloeduitslag (nega) .. heb 17 juni wel een dikke prop eggwhite slijm gehad dus of toen mijn ei nog moest komen of al is geweest geen idee maar aan mijn temp te zien is hij zondag op maand pas geweest liefs angel
Ik heb ook die steken gehad, vroeger dan nog voor me mk, volgens de arts was dat een groei, ik on het niet plaatsen het gevoel wa raar, hier uitgelopen op een mk, maar had daar niks mee te maken.