hallo dames ik voel me een paar dagen heel onzeker. me moeder en vrienden van me zijn heel erg blij dat ik zwanger ben alleen ik voel me zo onzeker dat ik er niet echt blij voel. bang dat het niet leef, bang dat ik me ergens blij voor word wat niet gaat komen ben er heel nuchter over waar door mensen denken dat ik ongewenst zwanger ben. wil zelfs testen halen om te kijken of ik wel echt zwanger ben omdat ik niet meer van zulke zeren borsten heb alleen me stoel gang is nog erg moeilijk veder heb ik nergens meer las van ja vermoeit heid heel erg maar niet meer misselijk of iets heb paar keer flinke buik pijn gehad maar dag zelf dat het me darmen waren maar begin te twijfelen. ik maak morgen een afspraak bij de gyn kijken waarneer ik me echo kan laten maken. ben nou ongeveer 7a8 weken
Hmm ik herken het hoor. Ik was ook erg onzeker. Volgens mij is iedereen dat wel? Maar testen heb ik toch maar niet gehaald. Stel je voor dat streepje er niet meer is? Sterkte in ieder geval en zoek een beetje afleiding. Dat helpt ook vaak!
Hoi, Ook ik ben heel onzeker en bang. en ik hoop dat dit géén voorgevoel is .. Volgende week woensdag heb ik eindelijk mijn eerste echo. Ik heb wél nog eens getest, maar daar ben ik niet wijzer van geworden, dus doe dat maar niet.. Hopelijk heb je snel een goede echo en kan je beginnen genieten meid!
ik herken dat zo onwijs bij mij zijn ook dan de verschijnselen heel ernstig en dan opeens voel je weer helemaal nix je word er gewoon helemaal gek van! nou volgende week m'n eerste gesprek en echo dus ben blij als dat gebeurt is bah! die eerste 3 maanden zijn nix ben blij als het strax gaat bewegen! xxx