Mijn dochter (7 jaar) wil dit jaar voor het eerst op een kleedje spulletjes verkopen tijdens Koningsdag. Ik ben hier echt een newbie in, want ik mocht dat vroeger nooit, haha. Hebben jullie tips wat ik niet moet vergeten? En zeker gezien de regen die voorspelt is? De vrijmarkt is 3 minuten van ons huis, dus we hoeven in principe geen koelbox mee te slepen, etc. (m'n man wil vast wel heen en weer lopen voor ons en op het pleintje zit ook van alles qua eten/drinken)
Hier mogen de kinderen in het overdekte winkelcentrum. Ideaal! Tips: Leuk kleed, duidelijke prijs, soort bij soort en genoeg wisselgeld. Eventuele kleren op maat.. Ik ben blij dat ik niet hoef dit jaar
Wisselgeld en verschillende lagen kleding is handig. Vind het weer lastig in te schatten met hoe koud het gaat aanvoelen. Veel plezier!
Wisselgeld en niet te duur prijzen, vorig jaar wilde ik een barbiehuis kopen echt uit het jaar 0 en daar wilde het grietje nog €20 voor. Prima hoor maar op een rommelmarkt geef ik hooguit €5 uit en dan moet het wel iets fantastisch zijn.
Wat ik als koper prettig vind is prijsjes er op. En plastic meenemem voor het gaat regenen. Kan je over je spullen leggen.
Ja bijv! Gewoon waar het spul droog onder blijft. Dat weet ik nog van toen ik zelf er stond, was ideaal. Zo jammer als je boeken nat worden.
Genoeg wisselgeld, eventueel wat plastic tasjes (ja echt, sommige mensen vragen daar om) Eten, drinken, stickers en een stift, krukjes. Wij vinden het elk jaar weer geweldig om te staan en hebben altijd een leuke opbrengst. Ik prijs bewust niet, of gedeeltelijk omdat ik mensen gewoon laat zeggen wat ze er voor willen geven. Soms komt dat wat hoger uit en soms wat lager, dan doe ik nog een tegenbod of geef het voor de prijs die ze willen. Weg = weg! Veel plezier!
Ja precies! We hebben niet zoveel, maar wel wat kleding, boekjes, etc. Dat wil je wel droog houden inderdaad.
Papier, stickertjes en een stift om dingen te prijzen. Lege plastic tassen, daar vragen mensen soms om al ze veel of grote dingen kopen. Plastic zeil tegen regen Stoel om op te zitten Wisselgeld
ik merk dat als het geprijst is - ik dan spullen sneller koop als het voelt als 'koopje' zonder prijzen moet ik het wel héél graag willen hebben, wil ik er naar vragen.. dus ik zeg: Prijzen - zeker als je met je kind gaat zitten - zodat het voor je kind ook duidelijk is en zij het 'werk' kan doen. Eventueel een wasrekje ofzo erbij om kleren op te hangen.
Ik vind een prijsje op spullen ook fijner. En niet de hoofdprijs ervoor vragen, ik vind het leuker om van mn spullen af te zijn dan er 'rijk' van te worden. Veel plezier en hopelijk blijft het droog.