last van hechtingen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door brusje, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wie van jullie heeft ook nog steeds last van hechtingen?
    mijn dochter is nu negenmaanden, maar het jeukt en trekt en doet soms echt pijn. (niet tijdens intimiteit, dat gaat verders wel goed)

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    Heb je nu nog steeds hechtingen ja? ;O
    bij mij waren ze na 10 dagen weg, maar 10 dagen lang heb ik precies dezelfde pijn gehad als wat jij nu beschrijft.

misschien moet je een keertje na de ha gaan om te vragen wat je er het beste tegen kunt doen, want is gewoon niet fijn om dat telkens te hebben..

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :(:(:$:$ nu nog hechtingen na 9 maand dat klopt niet

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat ze bedoeld dat ze nog last heeft van de scheur/knip. Dat mag ik toch hopen tenminste.

Als je dat bedoelt, ja, daar heb ik ook nog last van. Soms jeuk, soms een hard/drukkend gevoel. Kan het niet goed omschrijven.

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb het inderdaad ook.
    maar het doet nog wel een beetje pijn ook met de gemeenschap. me 2e is net geboren en ben weer op dezelfde plek gehecht. hopen dat het nu minder is!

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hihihi, ja dat bedoel ik, de hechtingen zijn er wel uit, de eerste keer een flinke knip, toen had ik er al last van, waarop mijn arts zei opnieuw laten knippen en hechten en dat zag ik nioet zitten. bij de tweede ook gescheurd en nog steeds had ik er last van, en bij de derde ook, ik vind het niet meer zo leuk hoor!

Deel Deze Pagina