last van het minimale geluid van de ketel

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een nieuwe ketel op zolder staan, best redelijk stil, maar ik kan m soms wel horen als ik in de slaapkamer eronder lig. Nu komt de baby daar straks en ik vraag me af als die wat ouder is, er geen last van zal hebben. Zal het direct wennen als je er van begin af aan ligt? Wie heeft ervaring?

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Niet bang voor zijn hoor! Je wilt niet weten hoeveel lawaai jouw lichaam van binnen maakt ;) Constant je hartslag, het ruisen van je bloed, flarden van stemmen aan de buitenkant...kindjes hebben na de geboorte eerder moeite met de stilte dan met een constante ruis. Er zijn zelfs mensen die de stofzuiger aan zetten om hun kind in slaap te krijgen! Weet niet of dat ideaal is, maar je ketel zal iig geen probleem vormen :p

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wij slapen op zolder en daar hangt ook de cv-ketel. wij hebben altijd de deur openstaan en we horen dat ding echt niet hoor.. ook niet aanslaan.. dus don't worry!!!

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als babyzijnde ben ik er ook niet zo bang voor hoor, maar ik stoor me er zelf wel aan als ik slaap, hoor het dus wel, dus vroeg ik me het af of de kleine er ook last van gaat krijgen als hij/zij iets ouder is, maar meer is het mijn frustratie dat ik het kan horen denk ik. En het aanslaan hoor ik zeker. Achteraf hadden we er gewoon een geluidsdichte laag er tussen moeten doen, maar ja, te laat..........

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hij went er echt wel aan. Je wilt niet weten in wat voor herrie de kinderen hier soms moeten slapen :)

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bedoelt dat je het niet 'registreert', dus meer als een normaal geluid ervaart of dat de ketel echt zo stil is dat je m niet hoort? We zullen zien, maar vroeg het me gewoon af omdat ik me misschien nogal snel erger aan geluidjes die ik niet wil horen, hihi

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij wonen naast een pinautomaat en oudste slaapt er direct boven. Op vrijdag en zaterdagavond staan daar vaak groepen jongeren te kletsen en herrie te maken. Hij is het gewend vanaf dat hij 4 maanden oud is en slaapt gewoon door alle herrie heen.

8. Trees

Trees Niet meer actief

De baby zal niet beter weten en zal er zo aan gewend zijn. Onze dochter slaapt zelfs door het gesnurk van papa heen en dat is best knap ;)

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik stofzoog gewoon hun kamer als ze sliepen is maar net hoe "spastisch" je zelf ermee bent vaak, ze wennen er zo makkelijk aan...

10. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, dat is ook zoiets wat bij mij door merg en been gaat................. en zoontje ligt dan het liefst wang tegen wang met hem, hoe is het toch mogelijk.......

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lukte mij tot een half jaar ook wel, toch werd hij er daarna wel steeds wakker van en ben ik er dus maar mee gestopt

12. Trees

Trees Niet meer actief

Of nog erger dochterlief snurkt gezellig mee :D

Deel Deze Pagina