Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Nu zitten deze vrij dicht bijelkaar. De ene kan nog niet een hele tijd lopen als de andere zich aandient. Nou leek het me wel handig om een fietskar te kopen. Hier kunnen ze alle 2 wel inzitten, toch? Of is dit ook geen oplossing? Ik wil geen duowagen ofzo, dat lijkt me erg onhandig. Tips en/of opmerkingen zijn welkom!
heb zelf een fietskar........vond het nooit wat totdat een vriendin er een kocht en vond het superhandig ineens heb de kid kar comfort......een hele ruime fietskar waar je ook nog aardig wat boodschappen in kwijt kunt en waarvan de zitjes zelfs nog in ligstand kunnen ben er erg blij mee en ben er al helemaal aan gewend hij is zo afgekoppeld en dan loop je lekker verder voor mijn jongste heb ik er wel een luxe babyschaal ingekocht vond de gewone babyschalen er niet erg comfy uitzien en mijn oudste van bijna drie vindt het helemaal geweldig die wil er soms helemaal niet meer uit
Ik heb n fietskar bij de HEMA gekocht. Deze is voor Justin en straks ook voor zijn nichtje van nu 11 weken. De kar is te klein voor n maxicosi en n kleintje er naast, dus ze zullen pas met elkaar kunnen zitten als ze beiden stevig kunnen zitten, dus zeg over n maand of 8 a 10.. Maja wij hebben ook geen superdeluxe hoor! Ik zou zeggen informeer ff goed.
Ik liep vorige keer ergens en toen zag ik een babytje van misschien net 2 maanden oud in zo fietskar liggen Dat kindje zat helemaal met dr hoofdje heen en weer te schudden omdat ze die natuurlijk nog niet onder controle had ik vond echt wel zielig!
Ik zou eerder voor een tweeling kinderwagen gaan, kan je beebje lekker in de bak, en je andere kindje in de buggy stand ernaast. Vind die fietskarren wel leuk, maar idd ik zag pas ook een stel op de fiest met z'n heel klein babytje, dat vond ik ook best zielig. Je moet ook bedenken, dat je nooit je andere oudere kindje in de gaten kunt houden als die eens aan je kleine beebje zit, (in ogen prikken of wat anders) als ze naast elkaar zitten in de fietskar. Vind het voor wat oudere kindjes wel heel leuk staan.
Afgelopen weekend heb ik via marktplaats een kidcar comfort bemachtigd. Helemaal geweldig! En zoals eerder gezegt, met een goeie babyschaal kunnen er gemakkelijk 2 kindjes naast elkaar zitten. Wel even 2 punten waar je bij de koop op moet letten: - Zorg dat je een kar hebt waar je een wandelwagen van kunt maken. - Ook is het te adviseren om een kar te nemen met een harde bodem! Dit is nl veel veiliger. Succes met je keuze
en een waar je van binnen uit niet met de vingers tussen de wielen van de kar kan komen.......die schijnen ook verkocht te worden
Wij zijn ook aan het kijken voor een fietskar..wel handige tips dus de kid car comfort is aan te raden?
het ligt er echt aan wat je er voor uit wilt geven denk ik de kid car comfort is best een luxe fietskar met alles er op en eraan maar daar betaal je dan ook voor ik vind hem in ieder geval super in gebruik bevalt zeer goed
Nou heb ik een kar gevonden via marktplaats. Alleen nou vind ik het dus geen prettig idee dat het hoofdje zo heen en weer trilt. En idd het geprik in de ogen, wat Eliza vast en zeker gaat doen.. Misschien moet ik er een plankje tussen maken en misschien de kleine zo'n hoofdsteuntje zoals in de maxicosi. Snap het eigenlijk niet, mijn oppas heeft ook zo'n fietskar en daar had ze 2 maxicosies naast elkaar staan.
wij hebben een hele luxe babyschaal die bijna net zo diep is als een maxi cosi en met een verkleiner bij het hoofdje ik heb mijn jongste er pas vorige week ingedaan toen ik weer ging werken en alleen het korte ritje naar het kdv van een paar minuten ik moet wel zeggen mijn zoontje is voor zijn leeftijd heel sterk en stevig (8.5 kilo en 65 cm) en ziet echt niet meer wiebelig in de kar maar toch beperk ik het nog tot die korte ritjes straks als ze er samen gewoon in kunnen zitten ga ik er langer mee fietsen en wat jij zegt over twee maxi cosi's heb ik nog niet gezien ze zeiden tegen mij bij de fietszaak dat als je er een maxi cosi in doet je geen ruimte meer hebt voor je peuter
wij hebben ook een fietskar. Ik zal zo een foto plaatsen in mijn album. Het is de Dolphin. Daar kunnen 2 kindjes tot 6 maanden in. Ik heb er een babyschaal in en Lars zit er naast. Het is een SUPER ding. Ik gebruik de duowagen nooit. Met onze fietskar kan ik alle winkels binnen. We gebruiken hem meer als wandelwagen dan als fietskar. Ook zit er veel ruimte in om boodschappen mee te nemen en de kinderen hebben genoeg plek voor de benen. Hij duwt erg makkelijk (makkelijker dan een duowagen) alleen moet je het voorstel wiel wel steeds even optillen als je de hoek om gaat.
hoi hoi, wij hebben hier de kidcar comfort. wij gebruiken de maxi-cosi voor onze kleine. hij zit er heel goed in en qua schudden enzo valt het heel ergm ee. we hebben wel de extra vering voor de wagen gekocht. het was een dure aanschaf, maar ik vind het meer dan waard. alles voor de veiligheid voor mijn kindje. naast maxi-cosi kan inderdaad geen ander kindje meer zitten. x