Hoi, Ik heb ooit de pil geslikt en van de pil krijg ik altijd een erg opgejaagd/ gefrustreerd gevoel, en ik heb totaal geen zin meer in seks. Om die redenen ben ik op een gegeven moment ook met de pil gestopt. Nu ik een poosje borstvoeding geef heb ik het idee dat ik precies ditzelfde gevoel weer heb, en ook mijn libido heeft weer het vriespunt berijkt.... Is er iemand die dat herkent? en er misschien zelfs een oplossing voor heeft, ik hoop het maar, dit is zo vervelend!!! Ik wil wel borstvoeding blijven geven, dus als er niks tegen te doen is wordt het doorbijten, maar ik hoop echt dat er hulp voor te vinden is...
nou ja het verlaagde libido is (voor mij dan alhans) niet echt het probleem, aar dar snel geirriteerde wel. of zou ik een licht vorm van een postnaale depressie hebben? ik voel me niet depressief, maar dus wel soms heel prikkelbaar...
Nou volgens mij ben ik ook niet zo gezellig hoor Ik ben vrij snel geïrriteerd en kan weinig hebben. Soms word ik gewoon gek van mezelf! Zeker niet als ik mijn vriend moet geloven! Het zijn toch echt die hormonen die het doen..
ja, maar is er iets aan te doen? kijk tegen mijn man kan ik best een beetje aanschoppen, die snapt het wel. Maar ik heb ook nog een zoontje van bijna 2 rondlopen, en som irriteer ik me opeens zo aan hem terwijl hij eigenlijk helemaal niks verkeerds doet.... Dat is wel echt heel erg naar!!
Ja, dat is wel vervelend dan! Ik weet verder niet wat je eraan kunt doen, behalve een keer extra tot 10 tellen