Ik zag dat het jaaroverzicht van Spotify er weer was dus deel hier je top 5 van 2024! Dit is de mijne:
Uiteraard Taylor voor mij, kon niet anders. Alleen Dua Lipa vind ik niet logisch. En mijn man had ook Taylor er in maar als hij ergens niet van houd is zij het vond wel geinig dat mijn muziek genre sept country was, waren daarvoor net naar Texas geweest.
Taylor!!! Ik luister nog heel vaak naar naar haar jij dus ook, ben nog steeds zo blij dat ik 2 x heen kon.
Man man, wat voel ik me oud met de lijstjes die hier voorbij komen Ik ben geboren in de jaren 70 en dat tijdperk (en ook 60s en 80s) is toch wel echt mijn muziek!
Weer een variatie mix Thomas Bergersen is Two Steps From Hell maakt veel filmmuziek (totaal wat anders dan Thomas Berger)
Mijn lijst klopt gewoon niet. Ik weet dat ik een bepaald album heeeel veel heb geluisterd, maar die hele artiest staat niet in m’n top 5. Mijn nummer 1 is een nummer dat ik heel even al skippend heb opgezet om de kinderen te laten horen, dus heb niet eens het gehele nummer geluisterd. Spotify staat ook alleen geïnstalleerd op mijn telefoon, dus niemand die stiekem via mijn account kon streamen. Heel vreemd.
bij mij klopt het ook niet hoor. Ik luister heel vaak hetzelfde nummer en een bepaalde artiest en die staat er niet in. Vond het wel een grappig lijstje dat wel. En nu ik het de tweede keer kijk zijn sommige muziekjes op de achtergrond ook anders.
Niet zo verassend voor mezelf Vind Livingston echt geweldig, zeker voor zo jong te zijn. Lijkt wel alsof hij weet wat ik voel. Alleen raar dat 1 van zijn laatste nummers op mijn nr1 staat. Heb zijn hele laatste album zeker meer van 15 keer beluisterd, waar gravedigger niet op staat. 6
Lijkt wel of er een paar maanden uitgepikt zijn waar naar gekeken is. Ik heb andere nummers uit mijn lijst veel vaker geluisterd, dan sommige die nu in de top 5 staan.