herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wendy2010, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    er zijn wat dingen waarvan ik graag jullie mening wil weten..
    ik ben sinds 2 weken ongeveer misselijk.. en nog vreemder; de hond begint sinds die tijd ook ineens aan behang en vloerbedekking te krabben. heeft ze nooit eerder gedaan..
    resultaat van de test gisteren wat positief.. twee weken geleden ongeveer innesteldatum geweest dus dat kan kloppen.. (heel raar maar ik denk ook echt dat het gedrag van de hond er mee te maken heeft...:() onze katten gedragen zich niet echt anders.. behalve dat ze van de week voor het eerst een keer samen op schoot hebben gelegen bij me, uit zichzelf, terwijl ze elkaar helemaal nie lief vinden..

verder heb ik sinds gisteren het idee dat mijn onderbuik wat steviger aan voelt.. hebben jullie dat ook (zo snel) gehad.. ??
    borsten voelen nog het zelfde, op af en toe een pijnscheutje na.
    verder nog niet veel bijzonders.. voor zover ik weet..
    is dat normaal?

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    sorry,...geen ervaring...
    Maar natuurlijk super gefeliciteerd met een positieve test!!

Groetjes Berretje

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik had het misschien achteraf eerder kunnen weten als ik op de honden gelet had, die van mijn ouders (adhd herder) kwam opeens bij me snuffelen, ging naast me liggen en lag haar hoofd op mijn buik (beest ligt echt NOOIT stil) en bleef zo de hele avond liggen, iedere keer.
    Mijn hond was constant aan me aan het snuffelen, over mijn buik heen aan het wrijven met haar hoofd en knuffelen.

Katten lagen ook steeds op me maar dacht dat dat allemaal kwam omdat mijn oma ziek was en toen overlijd, dus wie weet, misschien was het troost, misschien voelden hun het al wel want nu gaan ze allevier nog steeds door met hun gekke geknuffel :D

4. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    Hoi wat je beschrijft is heel kenbaar voor mij.
    Ik heb zelf 2 honden en 2 katten.
    De ouwere hond merk ik weinig aan maar we hebben een labrador van 1 jaar en die is ineens niet bij me weg te slaan! Katten hetzelfde zitten nooit op schoot en nu ineens wel! haha wel leuk hoor. Mijn moeder heeft dat zelf vroeger ook gehad met haar eigen katten.
    En ja verder heb ook wel klachten misselijk, opgezette onderbuik (broek al niet meer dicht krijgen) en zere borsten. Ben zwanger van de 2e.

Groetjes

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Nou dan ga ik er eens op letten bij mijn hondje en de honden van mijn schoonouders.. haha ! Zou makkelijk en goedkoper zijn zo'n levende test ;)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Achteraf gezien was dat bij mij ook, onze labrador (reu) was ook niet bij mij weg te slaan toen ik zwanger bleek te zijn. Is echt veel goedkoper dan een zwangerschapstest... :D:D:D

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zal ook eens op de kat van mijn schoonouders letten :D

Dat maffe beest is heel eenkennig, ze zit alleen maar voor het raam of bij mijn schoonvader op schoot.
    Bij mijn vriend en zijn broertje zal ze nooit op schoot gaan zitten, dus bij zo'n buitenstaander als ik al helemaal niet :D

aaien laat ze wel toe;)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hallo....

Nu jullie t over huisdieren hebben klopt dit ook echt als ik even terug ga kijken. Wij hebben nl sinds half november n jong katje in huis... zij was heel schrikachtig en bang! Mijn partner heeft er veel tijd ingestoken om dat katje zich thuis te laten voelen. Sinds n paar weken komt dat kleine ding BIJ MIJ onder de dekens tegen mn buik aangekropen!!! Zij slaapt daar heel de nacht. Ik ben nu 6 weken zwanger en als ik goed terug ga kijken is dat al n week of 2/3 dat ze tegen mij aanligt s'nachts! Heel apart.

Deel Deze Pagina