Hm ik vind dat je altidj wel rekening mag houden met een ander maar vind het ook naar als je zwanger bent.. en als ik dan een keer chagerijnig ben.. dat andere mensen ineens roepen "ja dat zijn de hormonen joh!" mja mn neus.. als ik boos ben word dat misschien best beinvloed door die hormonen maar de situaties die tot nu toe zijn voorgekomen zijn dingen waar ik me voor mn zwangerschap ook al verschrikkelijk aan ergerde dus hormonen prima.. maar een excuus is het niet
Ik vind jou nou ook niet bepaald subtiel uit de hoek komen met dit topic als ik heel eerlijk mag zijn. Hoeft ook niet en ik snap wel dat je rekening kan houden met een ander zijn/haar gevoel, maar ik spreek even voor mezelf dat ik nooit respectloos naar een ander toe ben... Het hoeft hier toch ook geen softe bedoeling te zijn waar we niet eens meer iets negatiefs durven te zeggen?
ik ben niet zwanger maar heb soms ook last van hormonen hahahahhahahah. ach de ene heeft lange tenen en de andere niet. de een valt over dingen, de ander vind het komisch. maar het is wel zo dat als je dingen opschrijft anders over kunnen komen als wanneer je ze persoonlijk zou zeggen met gezichtsuitdrukking enz. ik vind het ook allemaal wel mee vallen hoor hier op het forum, mag van mij soms best wat pittiger, en minder snel slotjes.
Hielkje snap niet waar jij ineens last van hebt. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Jij bent ook iemand die niet altijd rekening houdt met de gevoelens van anderen en jij kan t ook nogal recht voor z'n raap zeggen. Dus speel nou niet t heilig boontje.