last van jeugspuistjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door franka, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sinds deze maand (ronde 4) heb ik na mijn eisprong erg veel last van puistjes in mijn gezicht. Ik heb dit nog nooit gehad (ook niet in de pubertijd). Kan dit een symptoom zijn of laat mijn lichaam merken dat ik echt nog niet zo oud ben :D

Groetjes Franka

2. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ben eens benieuwd, volgens mij kan dat wel een teken zijn :)

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook heel erg last van sinds ruim een week en zie mijn banner. Als ik ongi werd, kreeg ik dan pas een paar puistjes, maar nu...

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jaaaa puistjes was bij mij ook een symtpoom. werd er gek van, gelukkig zijn die na week 12 weg getrokken.

maarre ik hoopp dat het een symptoom is voor je

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja dames ik heb nu ook meer puistjes dan tijdens of voor mijn nod normaal word er gek van.
    en watr ik ook heb sinds een paar dagen is geen zin in sex raar of niet normaal mag hij me ervoor wakker maken maar het liefst zie ik hem in de logeerkamer liggen ik vind het maar vreemd want mijn gevoel gaatrr ontzettend diep voor me hubbie. hoop dat dat over gaat

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik zie dat je zwanger bent franka :D Het was dus een teken. Ik had ook ontzettend veel last van puistjes maar het is nu al wat minder gelukkig...

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Inderdaad, het blijkt dat ik nu 5 weken zwanger ben en de puistjes waren dus ook echt een signaal, nu maar hopen dat dit signaal niet maanden blijft aanhouden ;)

Groetjes Franka

8. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

proficiat franka...

Deel Deze Pagina