Goed, ik denk (want heb ze nooit eerder gehad of gezien) dat ik last heb van aambeien zomaar van de een op de andere dag...Er hangt zeg maar een rood bolletje uitwendig en onderhuids voel ik ook een paar bultjes zitten. Heb er behoorlijk last van met lopen enz. Het gekke is dat ik geen harde ontlasting heb (gehad) en ontlasting doet ook geen pijn. Ook geen spoortje bloed erbij. Ik ben nu 36+2 zwanger en zie nu als een berg op tegen de bevalling, omdat het nu al zo'n pijn doet. Op internet lees ik dat je er weinig aan kunt doen omdat het kindje op je bekken drukt. Alleen natuurlijk de ontlasting soepel proberen te houden, dus ga wat meer water drinken enz. Hebben jullie nog meer tips? Iemand met hetzelfde? Zomaar van de een op andere dag zonder voorafgaande klachten? Moet ik hiervoor naar de huisarts? Alvast bedankt!
Nee je kunt op www.curanol.nl zalf en tabletjes bestellen. Dit werkt goed voor aambeien en je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap! Ik heb ze ook zomaar gekregen tijdens de zwangerschap. En je doet er niks tegen, tsja, smeren. Tijdens de bevalling van mijn eerste heb ik tijdens het persen ook meer gekregen, maar die waren zomaar weg. Het komt gewoon door de druk hoor! Vooral als het kindje ingedaald en wel is..
sperti doet ook wonderen, ik weet alleen niet of je die zalf ook tijdens de zwangerschap mag gebruiken.
Uit de bijsluiter van SPERTI AAMBEIENZALF "Gebruik bij zwangerschap en het geven van borstvoeding Sperti Preparation H aambeienzetpillen en -zalf kunnen, voor zover bekend, overeenkomstig het voorschrift, worden gebruikt in de zwangerschap."
Gho zwijg me van die aambeien das niet te doen. Men vriend zit me hier al uit te lachen omdat er te weinig plaats is in mijn buik dat de baby mijn darmen al uit mijn lijf duwt en mijn navel uit mijn buik drukt. Maar idd zalf helpt wel.
Curanol werkt goed. De zalf kun je zelf via internet bestellen. Heb je 't de volgende dag in huis. Otrivin neusspray helpt trouwens ook goed, even een keer of 3 per dag erop spuiten.
Jouw verhaal is precies mijn verhaal. Ook geen last gehad van extra harde ontlasting etc. maar toch aambeiden. Bij mij kwamen ze vorige week zaterdag. Ben vervolgens vorige week zondag naar de apotheek in het ziekenhuis gereden omdat het ook erg jeukte en pijn deed. Daar heb ik 2 zalfjes gekregen. Ben nu een week aan het smeren en het is zo goed als weg! Ik maakte me ook al zorgen over de bevalling, maar ja je doet er helaas niks aan! Zorgen dat je de zalf na de bevalling ook in huis hebt zodat je snel kan gaan smeren. Sterkte!
ik had tijdens de zwangerschap ook ineens last van aambeien. tenminste dat dacht ik en idd tijdens de bevalling zijn ze zo grot geworden dat het idd aambeien waren hahaha. ik had sperti en dat werkte niet kreeg van de vk te horen dat curanol helpt om ze te bestrijden en sperti alleen verzachtend werkt. ik heb dit besteld volgende dag in huis en na 1 dag de pijn weg en na 2 week helemaal weg en ik had een paar beste aambeien zo groot als aardbeien dus ik zou dat proberen liefs
Ik kreeg ze ook opeens en na de bevalling waren ze zo groot dat zelfs de VK ervan schrok! ik heb de eerste 2 weken na de bevalling veel ubroprufin geslikt en daardoor onspande ik omdat ik de pijn niet voelde en trokken ze vrij snel weg! is misschien niet de meest orthodoxe weg maar het hielp Nu bij de 2de heb ik ze nu al dus ik ben benieuwd! pffff
Hoi, Ik heb er ook last van het jeukt niet maar bloed een beetje ik moet zeker 2-3 keer naar de wc (ontlasting) ik ga de Curanol creme bestellen hopelijk werkt het. Groetjes, ANGEL24
Bedankt voor de tips meiden! 'Fijn' om te horen dat ik niet de enige ben... Ik heb net maar even de Curanol creme en tabletten via internet besteld. Hopelijk komen ze snel binnen en kan ik smeren gaan zodat ik er hopelijk voor de bevalling weer vanaf ben! Nogmaals bedankt!
Ik ga zo dadelijk in Amsterdam bij de Geboortewinkel de Curanol zalf én de pillen ophalen. Schijnt dat ze de pillen een jaar lang niet mochten verkopen maar dat het nu dus weer mag. Dacht dat dit wel nuttige info was voor degenen die in Amsterdam en omgeving wonen. Je kunt dus alles gewoon zonder recept kopen aangezien het homeopatisch is.
nou heb ik er ook al een week of 4 last van eerst had ikdie sperti zalf gekocht maar dat hielp niks. toen las ik over deze curanol tabletten die had ik besteld (volgende dag meteen in huis!!) maar die hb ik slechts 2 dagen eigenlijk ingenomen en gedacht kan beter meteen de zalf ook bestellen dus dat heb ik nu maar gedaan (was het even vergeten) dus vanaf het moment datik het binnen heb meteen beiden gebruiken want ik moet over 7 weken bevallen en zie dit echt niet zitten zo met zon ding :S ik heb totaal geen last van dat ding het jeukt niet doet geen pijn, maar het hangt wel naar buiten en schaam me er zo erg voor ik durf echt nietnaar e dokter :s ik hoop dat het echt helpt want vind het echt genant :S hopelijk heb ik de creme uiterlijk dinsdag ihnh huis hihi
ik heb ze niet uitwendig maar inwendig, tenminste 2 weken geleden had ik iedere keer na mijn ontlasting bloed bij het afvegen, maar nu de laatste keren niet meer, wat moet ik nu doen?? gewoon zo laten en afwachten?
die pillen enzo helpen ook tegen inwendig .. en je hebt bij sperti zalf geloof ik zon inbreng ding zitten voor inwendig... hoe dat bij deze zalf is weet ik neit die moet ik nog binnenkrijgen
Hier ook ineens 1 hele flinke. Sperti gaan smeren en idd die neusspray (heb mezelf suf gelachen tijdens het mikken...whahaha) maar het helpt heel goed. Hij doet helemaal geen zeer meer maar bloed wel nog af en toe..vraag me af of dat wel oke is. Hij slinkt, doet geen pijn...dus eigenlijk ben ik allang blij. Dat ding heeft ontzettend veel zeer gedaan. Manlief kon me er wel om laten lachen...de grapjas. Bij een scheet: Aambeitje aan het fohnen? etc. etc. Tjah, hoort erbij zeggen ze maar bij de eerste niet 1 gehad. Elmo
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb vanaf gisteren aambeien( uitwendig)en ben zelfs snachts wakker geworden van de pijn. Snachts maar weer gesmeerd. Ik maak me enorm veel zorgen omdat ik ieder moment kan bevallen. Kan je curanol ook bij apotheek krijgen?
Had er ook last van. Maar nu zijn ze (zonder zalf of pilletjes) weer mooi geslonken. Ik kreeg van de dokter het advies op stukjes nat maandverband in te vriezen om de jeuk tegen te gaan. Volgens haar waren niet een van de cremes echt goed om te gebruiken tijdens de zwangerschap, dus heb de creme die ik had gekocht uiteindelijk niet gebruikt. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf, want het is erg vervelend.
Ook vannacht weer wakker geworden van de pijn. Ik maak me zo zorgen en hoop dat de bevalling op zich laat wachten. Vorige week zei ik nog wat anders.