Hallo allen, allereerst, een gelukkig nieuwjaar! ik heb een klein vraagje, ik ben nog niet zó lang zwanger...weekje of 5. maar ik heb last van mijn lies. rechtsonder, trekt een beetje m'n buik in, maar voornamelijk m'n bovenbeen in. wat is last...het is een beetje een zenuwachtig - gevoelig - zeurderig gevoel. ...iemand enig idee...of hoef ik me nergens druk over te maken? xx Cat
jij ook gelukkig nieuwjaar! maar wat je in je lies voelt kan banden pijn zijn ik weet alleen niet of dat al zo vroeg kan. je kan gewoon je verloskundige bellen hoor om te vragen wat het kan zijn dat vinden ze vaak prima! je kan het maar beter zeker weten. x agnes
Gelukkig Nieuwjaar! En dit jaar allemaal een gezonde baby op de wereld zetten Ik ken het gevoel dat je beschrijft. Het is er niet constant, maar vaak wel daar. Soms bij inspanning, te snel rechtstaan, hoesten.. Heb het afwisselend langs beide kanten. Het is het vergroten van je baarmoeder, bandenpijn (de baarmoeder hangt aan soort rekkers die mee uittrekken). Had het ook al rond de 5 weekjes en het komt en gaat. Zeker even horen bij de dokter, maar het zou dat kunnen zijn. Je zal nog véél voelen dat je niet weet wat het is (en ik ook hihi) Groetjes
ik verheug me er op! het plezier van een kindje krijgen is toch groter...(ga ik nu nog van uit althans)! thnx iig xx Cat
Ik had het ook al zo vroeg in de zwangerschap Cat, zo rond week 6 was het ongeveer. Daarna is het helemaal weg geweest, en nu in week 13 heb ik weer exact dezelfde pijn die inderdaad in de lies trekt. Ik veronderstel dus ook dat het die zogenaamde bandenpijn is.
is erg normaal in het begin.. ik heb het ook erg veel gehad.. en nu nog erger met dingen die ik te snel doe of te lang heb gedaan.. te lang gestaan of soms zomaar bij het lopen.. maak je niet druk.. succes en met je zwangerschap geniet ervan