meiden , sinds gister hou ik ineens zoveel vocht vast als ik uit bed stap zit ik helemaal onder de plooien van mijn dekbed en die blijven er een paar uur in zitten mijn sokken blijven ook in mijn benen staan en heb van die dikke worsten vingertjes mijn hoofd lijkt net een meloen hihihihihi Vanaf wanneer moet ik me zorgen maken en kan het kwaad ? liefs michelle
redelijk normaal met je termijn lijkt me, nog lang gespaard gebleven maar als je voelt dat het opeens wel erg extreem is kan je even je VK bellen en je urine laten nakijken maar denk dat het gewoon een kwaal is die bij de laatste weekjes hoort.. ik had een schoenmaat die 3-4 maten groter lag ... vreselijk maar hoort erbij..
ja ik denk ook wel dat het erbij hoort hoor ,maar ik heb weleens gehoord dat het kwaad kan ,dus vandaar .. bedankt voor je antwoord . groetjes
wel je eigen gevoel volgen hoor als het TE extreem is naar je wens dan wel even bellen (just to be sure zeg maar)
Ik heb het ook! Als ik niet gelijk s morgens mijn laarzen aantrek krijg ik ze nooit meer aan. Mijn ringen passen al weken niet meer helaas. Volgens de vk hoort het er inderdaad bij en is er weinig aan te doen. Ik heb er dan ook niet heel veel last van alleen van mijn handen s nachts, die slapen heel snel en daar word ik dan weer wakker van. Net nu ik goed slaap