Last van Linkerbeen... en lies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wonder24, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag precies 21 weken zwanger :) maar heb sinds aantal weken steeds meer last van mijn linkerbeen. Ik voel dat de klachten naast mijn stuitje komen en trekt door naar onderen en daarbij tintelingen in de voeten....

Wie heeft dit ook? en zijn dit nou klachten wat lijd naar bekkeninstabiliteit?

Ik hoor het graag van jullie.

Liefs,
    Wonder

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klinkt ook wel als ischias ik zou even een fysio bellen voor advies als ik jou was, of het bij bi past weet ik niet, mij klinkt het echt als ischias ;)

3. prinsesje

prinsesje Lid

1 jul 2008
    48
    0
    0
    doktersassistente
    lexmond
    eerst tekenen van bandenpijn

4. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou zeg, wat toevallig...ik had gisteravond ineens onwijs pijn in mijn linkerbeen. Vanaf mijn heup straalde het door naar mijn kuit en daar tintelde het behoorlijk. Het lijkt alsof er iets knel zit in mijn rug.....Nu is het wel weer weg, maar vreemd is het idd wel. Ook geen idee wat het is/was.

5. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik vind het ook meer als ischias klinken. Ik heb dat zelf ook gehad rond 19 weken. Mijn rechterbeen voelde helemaal doof en tintelde ook. Bij mij kwam het doordat de baby op een spier lag, waardoor mijn been eigenlijk te weinig bloed kreeg. Het is overgegaan toen de baby hoger kwam te liggen en van houding veranderde.

6. Mommy24

Mommy24 Lid

30 nov 2008
    56
    0
    0
    Flevoland
    Beknelde zenuw, heb ik ook gehad!

7. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Oh bedankt voor jullie antwoorden :)

Maar het is heel vervelend op het werk....... ik heb namelijk een zittende functie voor 40 uur per week! Maar ja ik wil mij ook niet gedeeltelijk ziek melden ofzo.. maar soms kan ik mij zelf echt geen houding geven. Vaker van je plek af gaan helpt wel maar niet echt :oops:

Hoe hebben jullie het dan gedaan met het werk?

Liefs,
    Wonder

Deel Deze Pagina