Heb een vraag ik moet nog 5 a 6 kilo afvallen om weer op een normaal gewicht uit te komen 65 kilo maar dat lukt naar 9 maanden niet echt! Hoe doen jullie dit Veel water drinken niet te vet eten of sporten! wat en hoe doen jullie daT?
sorry kan je niet helpen. ik was 15 kilo aangekomen en met 6 wk borstovoeding was ik nog 2 kg ze zwaar en deze zijn er in de loop van tijd vanaf gegaan en weeg nu het zelfde als toen ik zwanger wilde worden. ik ben denk ik een van de gelukkige want snoep veel en eet vrij ongezond moet ik zeggen. wel doe ik alles op de fiets en laat de auto staan en naar de stad en kleine boodschappen doe ik ook tevoet (15 tot 30 minuutjes lopen) . ook drink ik veel water maar weet niet of dit nog kan werken naar minimaal 1 zak chips en 1 pak koeken per dag . ook kan het misschien helpen dat ik 3 hoog woo zonder lift en deze afstand nog al vaak op een dag maak met 1 kind op de arm of kind en maxi cosi en in de andere hand boodschappen . nu ik dit zo lees nadat ik het getypt heb zie ik dat ik best veel heb gedaan onbewust
Nou ik en ook benieuwd. Ik ben nu aan het lijnen, water drinken en aan het sporten. Maar het helpt niets! Ik ben nu 4 weken aan het lijnen en anderhalve kilo kwijt. Echt frustrerend!
ja lopen doe ik minstens elke dag behalve als het regent zo 45 minuten eet 1 keer in de week patat/friet met water drinken ben ik pas begonnen! Heb zelf maar 5 weken bortsvoeding gegeven niet erg lang dus!
Ik was 16 kilo aangekomen... Ik zit 3 a 4 kilo van mijn oude gewicht vandaan... Wat ik er voor doe? Ehh... Niks ? Het druk hebben en vergeten te eten en stressen Hahaha ! -x-x-x-
pfff ik doe ook hard mijn best! De eerste 2 weken 2 kilo eraf en de 2 weken erna niks meer! Misschien ging het te hard. De bevalling is ook nog niet zo heel lang geleden. Ben deze week wel fanatiek met sporten begonnen, maar ook dat weer te hard, want ik heb ontzettende spierpijn. (van die spierpijn dat bij elke beweging de tranen in je ogen springen). Ik moet dus een beetje balans zoeken nog...
Ik ben tijdens de zwangerschap bijna 30 kilo aangekomen. Ik moet nu nog 6 kilo afvallen en dan zit ik weer op het gewicht van voordat ik zwanger raakte. Wel grappig, we moeten hetzelfde afvallen om op hetzelfde gewicht te komen (ik woog ook 65 kilo). Ik ben een te erge lekkerbek om de snoepjes enzo te laten staan dus ik ben nu sinds 2 weken weer aan het sporten om die laatste kilo's eraf te krijgen. Prinses, ik weet niet wat voor sport je doet, maar het kan goed zijn dat je zo weinig af bent gevallen omdat je nu spieren opbouwt, die zijn zwaarder dan vet al is het wel heel frustrerend op de weegschaal.; het komt goed! Door sterkere spieren gaat je stofwisseling een stuk beter/sneller werken en zul je binnenkort toch ook resultaat moeten gaan zien omdat dan je vet wordt aangepakt.
Belangrijk is ook om wel goed te blijven eten en gezonde vetten tot je te nemen. Doe je dat niet, dan zet je je stofwisseling op een laag pitje en gaat je lichaam juist reserves (vetten) vasthouden en vreet het verder alleen je spieren maar op... Zes keer per dag een eetmoment met kleinere hoeveelheden is veel beter dan 3x per dag een grotere portie. En heel belangrijk......Onbijten! Als je goed ontbijt, zet je je stofwisseling op gang en heb je ook minder trek in tussendoortjes.. En daarbij inderdaad sporten. Toevallig net gehoord dat het dan ook weer erg belangrijk is om afwisseling in je sport te houden. Als je telkens hetzelfde doet, dan past je vetverbranding zich daar weer op aan, met als gevolg dat je niet meer afvalt..
hier gaat het ook zo langzaam sport veel eet weinig maar het gaat er nu wel af.. met een paar ons per week maar goed beter eraf dan erbij natuurlijk... denk dat het gewoon veel langzamer gaat omdat de bevalling nog niet zolang geleden is.. ik heb nu zoiets ik houd dit gewoon vol.. 6xper week gezond eten 3 a 4 x per week sporten en 1 dag per week mag ik wat lekkere dingen nemen.. en dan zie ik van de zomer wel hoe ik er voor sta..
Ik was voor mijn zwangerschap zwaarder dan dat ik nu ben. Ik ben tijdens mijn zwangerschap helemaal niks aangekomen, terwijl ik toch gewoon goed at, maar goed, ik was iets te zwaar, dus Eva nam gewoon van mijn reserves. Ben er dus lichter uitgekomen. Wil wel nog wat meer afvallen en ben hier ook mee bezig. Gewoon gezond eten, snoep etc. laten staan en sporten. Toch gaat het een beetje te langzaam naar mijn zin. Ik heb mijn man aan zijn dieetist laten vragen hoe dat nou kan. Zij zei dat het aan de hormonen kan liggen die nog in je lichaam zitten, waardoor je in het begin niet snel afvalt. Het komt vanzelf weer, heeft gewoon tijd nodig.
Ik heb een crosstrainer waar ik ongeveer 3 x per week op ga. Ik wandel bijna iedere dag, en speel tafeltennis (let op: geen pingpong. Hahahahaha, ik moet er echt wel wat voor doen, zeg maar).
Hoi, hier het zelfde probleem, ik eet 3x per dag gewoon, en verder fruit of ontbijtkoek of een biscuitje en ik val niet af..misschien toch meer water drinken..ik hou mezelf maar voor dat het ook even de tijd nodig heeft en ik moet het sporten nog oppakken... Maar ik herken het gevoel dat je er van baalt en je oude lichaam weer terug wilt...
ik ben 1 van de gelukkige die meer afvalt dan bijkwam. zonder er maar iets voor te doen. bij mijn dochter 13 kilo bij gekomen en 20 afgevallen. bij mijn zoon (drie weken geleden) 8 kilo bijgekomen en nu al 13 kilo af het enige raad die ik kan geven is. veel water drinken sporten en gezond eten. je valt mss niet al te veel ineens af maar je zal wel afvallen traag maar zeker
ik wil ook afvallen , heel graag wegen als voor zwangerschap 58 kilo , ben nu 65 en beweeg veel , eet gezond , en toch weinig afvallen , denk wel dat lichaam wel even tjd nodig heeft , bij dochter deed ik ook veel en na 8 maanden na bevalling was ik weer slank maar ik deed ook meer mij best hoor dronk veel mee water , nou ja ik ga me best doen vind dat echt niet leuk nee :x
Hoi dames, Ik moet nog 8 kilo kwijtraken. Ik was 20 kilo aangekomen, zucht... echt door te snoepen volgens mij. Voor de bevalling was ik super slank. Nu mag ik nog niet klagen, maar ik erger me dood aan het vet wat op mijn billen en heupen is gaan zitten. Met lijnen alleen zal ik dat er niet af krijgen, ik moet echt dat gebied gaan trainen. Hoe vinden jullie tijd om te trainen nu je een kleine hebt? Liefs van Belle
Hey Belle... vervelend he als je zoveel bijkomt.. ik was ongeveer 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Louise heeft een heel vast ritme nu en gaat na het avondeten (rond 19.00 / 19.30 uur) naar bed. Dan neem ik nog een drankje en fiets ik naar de sportschool en blijft mijn vriend thuis. Als je kindje nog zo jong is, dan is het inderdaad wat lastiger. De eerste maanden heb ik trouwens gewoon lekker gesnoept en viel ik ongeveer een halve kilo per week af. Dus vandaar dat ik nu pas weer begonnen ben want ik stond al een tijdje stil.
De eerste weken na mijn bevalling vlogen de kilo's eraf zonder dat ik er wat voor deed, maar na 8 kilo stond het opeens stil...lang stil! Ik gaf toen nog BV, dus dan mag je ook niet lijnen. Na 3 maanden ben ik met de BV gestopt, in december heb ik nog gewoon lekker in het wilde weg gegeten en half januari ben ik gaan Sonja Bakkeren, maar ik eet wel wat meer dan van Sonja mag, anders is het wel erg weinig. Daar ben ik 9 kilo mee afgevallen. Afgelopen maand hadden we door omstandigheden ook even niets gedaan met lijnen en deze week heb ik het weer opgepakt. Er moeten nog 5 a 6 kilootjes af en en dan ben ik ook 65 kilo en daar zou ik wel weer tevreden mee zijn. Het sporten schiet er alleen erg bij in, zou wel beter zijn om weer wat meer in conditie te komen, wat soepeler en gespierder en minder flubberig.
Ik ben nu pas weer precies terug op mn gewicht van voor de zws. Nix bijzonders ervoor gedaan alleen opletten wat en hoe ik eet.