Geboortekaartje laten ontwerpen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel1710, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1710

Angel1710 Lid

13 nov 2012
    15
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hi,

Wij zijn op zoek naar een drukker die kan helpen met het ontwerpen van een geboortekaartje. We hebben wel ideeën (verschillende voorbeelden in 1 kaart), alleen zijn zelf niet creatief. Wie weet er een drukker die daarbij kan helpen?
    Liefst omgeving Utrecht. Heb al via google geprobeerd te zoeken, maar kan niet echt iets vinden.

Alvast bedankt,
    Angelique

2. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Gewoon naar de drukker bellen. Als ze het zelf niet doen, weten ze wel iemand die het wel kan.
    Hier vandaag de kaartjes getekend en helemaal blij, morgen dus ook even naar de drukker om te bespreken hoe en wat.

3. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Letterpers.nl
    Kun je van alles laten ontwerpen, hebben mss wel een bepaalde stijl en zijn niet goedkoop... Maar maken wel mooie dingen

4. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben grafisch ontwerper en kan wel een ontwerp voor je maken tegen een vergoeding. Afdrukken kan je wel doen bij vistaprint.

Als je interesse hebt mag je me een prive bericht sturen. Dan stuur ik je ook mijn website/portfolio even :)

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Letterpers.nl of loveletterpress.nl . Maken allebei prachtige kaarten op maat, de laatste ook digitaal drukwerk

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik ben zelf ook grafisch ontwerper maar ik heb helaas geen tijd. Anders inderdaad wat klaver85 zegt.

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Letterpers is rete duur... Er zijn andere bedrijven die dezelfde soort kaartjes ontwerpen en maken maar zo 200 euro goedkoper zijn ( en een stuk vriendelijker in hun reacties)
    Wij hebben een offerte opgevraagd bij 'met inkt'. En daar gaan we kaartjes laten maken.

8. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    De meeste drukkers hebben daar hoge tarieven voor. Omdat je iets anders wilt dan hun in het assortiment hebben. Het beste is denk ik om iemand te zoeken die het kan en wil doen en van daaruit naar een drukker te sturen die het drukt. Het zij via online drukker of een drukker in de buurt. Je kan bij iedere drukker wel een proefdruk krijgen zodat je eerst kunt zien hoe het wordt voor je de bestelling plaatst.

Ook ik ben vormgever en heb al meerdere kaarten mogen maken.
    Mocht je vragen hebben dan kun je die natuurlijk altijd stellen. Succes!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Kijk eens op vrolijkegeboortekaartjes.nl

Deel Deze Pagina