hoi hoi ik heb ook de titanium breeze gwen zit er vanaf de 7de maand al in en hoop dat ze tot een jaar of 3 er toch wel in kan groetjes
Wij hebben m ook en ik verwacht tot wel tot een jaar of 4 hoor, maar goed Faye is dan ook een beetje aan de kleine kant haha. We gebruiken m al vanaf dat ze een maand of 6 is geloof ik, omdat ie dus ook in ligstand kan.
Hire vanaf dat ze een mnd of 4 was en hopenlijk voorlopig nog wel. Bevalt super! Haha Roodkapje ja Faye past voorlopig nog wel ja haha
Even wat vraagjes mbt de titanium breeze of snooze. Verschil is 3 of 4 wielen? Wat vinden jullie prettiger? Kun je de handvaten verstellen in hoogte? Is er ook een fietsdrager voor deze buggy? Zou je de fietsdrager van de quinny zapp kunnen gebruiken? Die ligstanden zijn die echt prettig? Wat is verder jullie ervaring met deze buggy? Zo dat was het, ben benieuwd want het lijkt me de ideale buggy, ook omdat er een maxicosi op kan. Ik dacht altijd dat dit alleen bij de zapp kon.
Wat ze mij in de winkel uitgelegd hebben is dat de 4-wieler steviger is als ze groter zijn. De handgrepen zijn niet in hoogte verstelbaar. Ik ben 1.78 en dan is ie goed te doen. Hij kan mee op de fiets met de drager van de zapp. Ik heb um nu 2 weken en vindt hem echt super!!
wij gebruiken em al een ajar en zijn zeer tevreden. Ik heb voor op de fiets een lichtere buggy, dat dan weer wel, maar het kan wel de titanium op de fiets. De standen vond ik ideaal omdat wij em al vrij vroeg gebruikten toen ze nog niet standaard rechtop zat. Hij rijdt gewoon erg prettig vind ik
Oke, twijfel tussen de breeze en de snooze. 4 wielen zijn natuurlijk wel stabieler wanneer kindjes groter en zwaarder worden. Maar naar mijn idee is ie dan ook wat lomper wanneer opgevouwen? Nu lees ik weer in andere topics over de titanium dat hij weer wat te lomp is voor op de fietsdrager
Drie- en vierwielen maakt niet uit met opvouwen. Maar wat je zegt voor op de fiets, dat ie daarvoor te lomp is. Dat denk ik ook. Maar ik heb um ook niet voor op de fiets.
Hihi nee maar het zal wel eens voorkomen dat het handig is om hem mee te nemen op de fiets maar goed bij mij is dat alleen bij heel mooi weer