Hallo allemaal, Ik ben zo ontzettend moe elke keer, lig onwijs vroeg op me bed en slaap aan een stuk door tot me wekker gaat. Is hier iets aan te doen of moet ik er maar aan toegeven?
Het schijnt het beste te zijn om in het begin zoveel mogelijk toe te geven aan je moeheid. Dus neem lekker de tijd voor jezelf neem een lekker warm bad of douche als je moe bent dat frist ook altijd lekker op. En zorg dat je gaat slapen als je moe bent want je lichaam is heeel druk bezig met alles te regelen! Nog een fijne zwangerschap toegewenst.
Het hoort er ook wel een beetje bij denk ik..Maar als je echt ellendig moe bent, dat je amper je ogen open kan houden en gewoon bijna moet huilen van moeheid, zou ik effe langs de verloskundige/gyn/huisarts gaan om je ijzerwaarde te laten meten. Bij mij was ie aan de lage kant en ik was zo verschrikkelijk moe! Sindsdien slik ik ijzertabletten en voel me weer een stuk beter! Succes hoor!
Ik was ook erg moe. Met de 14e week was het bij mij over. Rust gewoon lekker uit, je hebt het nu even nodig.
Ik vind het wonderbaarlijk hoe moe je kunt zijn, maar als je er over nadenkt is je ;ichaam ook zo veel energie aan het leveren. Mijn verloskundige raadde aan om als het kan toe te geven aan de vermoeidheid en lekker veel te slapen.
ik ben ook super moe al een tijd word er niet goed van en schaam me dood als ik weer eens denk nou laat ik maar even gaan liggen anders red ik de avond niet heb woensdag bloed laten testen en aankomende woensdag krijg ik de uitslag maar ik weet niet of ik zwanger ben.....we zijn er wel mee bezig succes geniet van je zwangerschap!
In het begin was ook heel erg moe! Kon zowat de hele dag slapen heerlijk hihi en nu is t wel minder maar ben meer moe als anders( als ik niet zwanger ben zeg maar), en ik geef er lekker aan toe vind t prima! S'avond gewoon naar bed wanneer ik wil( meestal rond uur of 9 half 10) haha
Ik ben sinds gister ook erg moe. Elke dag ga ik lekker bijtijds slapen, maar als ik dan een keer iets langer moet opblijven (visite) ben ik blijkbaar meteen 2 dagen van slag Das ook nieuw voor mij.
Ik herken het ook heel erg. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, zou ik het liefst aan 1 stuk door slapen. Door de weeks lig ik al rond 9 uur op de bank te slapen en in het weekend is het nog erger, want dan geef ik toe aan mijn moeheid. Dan ben ik helemaal niet meer vooruit te branden. Ik doe gewoon erg rustig aan en probeer veel in de buitenlucht te zijn. Daar fris ik wel lekker van op. Maar soms ben ik zo moe, dat ik geen eens puf heb om een douche te pakken. Ik denk dat het er allemaal bijhoort... het is voor een goed doel, moeten we maar denken Liefs....