ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mik, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    even een vraag:
    hoe lang duurde het ontpillen bij jullie?
    ben benieuwd!
    alvast bedankt voor jullie antwoorden :D
    liefs marieke

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dat is bij iedereen anders. Sommige krijgen gelijk een regelmatige cyclus andere duurt het soms een jaar.

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Het ligt er ook aan wat je met ontpillen bedoelt denk ik, ook al is je cyclus regelmatig, je kunt ook last hebben van stemmingswisselingen, uitslag enz.
    En volgens mij is het ook zo dat de 1 een maand nergens last van heeft en dan opeens weer wel en de ander helemaal niet..
    Lekker duidelijk antwoord he ;)

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik ben pas gestopt met de pil en heb nog niks raars gehad, maar misschien kom dat nog. Ben ja al lang gestopt of ook nog maar voor kort?
    Ik hoop dat we er allebei niet al te veel last van hebben.
    Groetjes

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1e cyclus: 50 dagen
    2e cyclus: op dag 72 een positieve test (eisprong op dag 54)
    Dus ongeveer 100 dagen.

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

bij mij duurde het 54 + 45 = 99 dagen. deze cyclus is eindelijk weer zoals voor de pil. en ik heb de pil maar een half jaartje geslikt.
    had dus vooral last van lange cyclus, dus mijn lichaam moest echt weer op gang komen, en een drukkend, opgeblazen gevoel in onderbuik.
    maar er zijn er ook die nergens last van hebben en meteen 28 dagencyclus hebben. maar dit zijn wel uitzonderingen.

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    mijn eerste ronde duude 99 dagen
    deze ronde duurt waarsch 38 dagen (als mijn temp-curve klopt)
    voor de pil duurde mijn cyclus onegveer 30 dagen...

8. pn30

pn30 Lid

26 sep 2008
    17
    0
    0
    Hoi Mik,

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. De eerste maand was ik op de 31ste dag ongesteld en de 2de maand op de 28ste dag, vandaag dus. Helaas is het deze maand niet gelukt. Op naar de volgende.
    Succes!

9. mamavanchristy

15 sep 2008
    61
    0
    0
    Ik ben halverwege een strip gestopt (wat trouwens geen aanrader is volgens internet, maar ik kon niet wachten) en ik heb toen meteen mijn onttrekkingsbloeding gehad.

31 dagen later werd ik voor de 1e x weer ongesteld. En nu zit ik in ronde 2!

10. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Het ontpillen betekende bij mij dat mijn cyclus heel erg onregelmatig was, terwijl dat voordat ik aan de pil ging heel erg regelmatig was. Soms een cylus van ruim 6 weken, dan weer 4, dan 10.

Dat heeft een jaar geduurd, en toen was ik zwanger. Dus als ik niet zwanger was geraakt, had het ontpillen misschien nog wel langer geduurd.

11. Hallo allemaal,
    wat ik zo vreemd vindt is dat je op het internet helemaal niets definitiefs kan vinden over ontpillen. Als je via google zoekt kom je alleen maar forums tegen. Geen enkele medische site heeft er een antwoord op. Mijn huisarts, kon mij ook niet meer vertellen! :(
    Ik moet vandaag mijn ongi krijgen, ben sinds een maand gestopt met de pil. Bij de vorige ben ik ook gelijk begonnen met klussen, heb er geen nadelen van ondervonden. Vandaag is dus maar afwachten wat er gebeurt. Alle kwaaltjes zijn wel aanwezig, spannend!
    Liefs

12. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik zit nu in de 5e ronde. Heb cyclus van 34-42-35-32. Heb 11 jaar lang verschillende pillen geslikt.

Daarnaast denk ik elke mand weer ik ben zwanger omdat ik best wel zwangerschapsverschijnselen heb, maar dat komt dan denk ik door het ontpillen.

13. missmea

missmea Lid

6 okt 2008
    9
    0
    0
    Ik ben al 14 maanden gestopt met de pil, maar die had ik 6 jaar geslikt... En aangezien ik nog steeds niet zwanger ben, ga ik er maar vanuit dat ik nog steeds aan het ontpillen ben :S
    Ik kan het niet zo goed bepalen, want mijn cyclus was eigenlijk direct al best regelmatig...

Deel Deze Pagina