me irriteren aan mijn man !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabrina1986, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    hoi allemaal....

Ik ben vandaag 16 weken zwanger en irriteer me echt mateloos aan mijn man.

Hij heeft vanaf vandaag een week vrij... maar loopt anders niks als te zeuren en te zeiken.

* ik ben vanaf week 7 al misselijk en spug echt elke ochtend.. Waarop hij mij gewoon de gek aan steekt... Wat nou schat moest je weer spuggen... Heb ik geen last van...

* Verder ben ik gek op rosbief... waarop hij nu standaard elke week rosbief mee neemt en dat lekker voor me neus op zit te vreten !!..

*werk wat ik gister gedaan heb ( stofzuigen dwijlen enzo waar ik echt een takke hekel aan heb ) word vandaag weer allemaal opnieuw gedaan terwijl het huis SCHOON is...

Ik kan nog wel even door gaan... wie heeft dit ook ??

2. Tese

Tese Niet meer actief

Sorry totaal geen herkenning hier.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee hier ook niet.

maar ook al zou mn man rosbief eten of filet ja daar kan ik niet wakker van liggen hoor. bedoel waarom zou hij dat moeten laten?

pas geleden zat hij hier ook lekker aan een grote biefstuk en het rook heerlijk:p maar ik kan binnenkort ook weer hoor.;) en kotsen doe iik al 20 weken en daar maakt ie ook weleens een grapje om. als ik bv iets eet zegt ie ook weleens voor de grap: je kan het ook meteen de wc in gooien. maar wordt dar niet boos om hoor. wat heb ik eraan? hij bedoeld het zeker niet rot en zegt dat juist om me een beetje op te beuren;)

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Wees blij dat hij lekker gaat stofzuigen en dwijlen, dat is toch juist prettig dat hij dat doet:)

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hahahah mijn vriend maakte me ook helemaal misselijk
    zodra hij zijn mond al opendeed bleh
    niets wat ie zei of deed was goed
    heel erg sneu natuurlijk maar ja het zijn de hormoontjes
    want hij rookte en omdat ik de geur niet meer kon verdragen poetste hij na elke rookbeurt zijn tanden

hij snapte ook mijn misselijkheid niet en vond het super naar voor me maar ja niets aan te doen

Ik vind het wel naar van je vent dat hij zo lekker voor je neus gaat eten
    maar vooral niet aan irriteren want dat geeft je alleen maar meer stress
    en als ie wilt boenen lekker laten boenen hoef jij het niet meer te doen heerlijk toch

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik zou een moord plegen voor een dweilende man in huis!
    Maar die opmerking dat hij lekker niet hoeft te spugen en dat ie lekker rosbief gaat eten, daar zou ik me ook wel aan ergeren. Maar als ik dat niet vertel aan hem kan hij er ook niks aan veranderen. Misschien weet hij wel helemaal niet dat je je er zo aan ergert, en zou hij met liefde bepaalde dingen voor je doen en laten. Bij mannen moet je altijd erg duidelijk zijn in wat je van ze wilt, zelfs als je denkt dat het wel al duidelijk is. :D ;)

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oooooh, stuur je hem hier ook even heen om te dweilen? :p Snap dat je het een beetje frustrerend vindt, maar denk dat hij het alleen maar lief bedoelt, om jou wat werk uit handen te nemen. Misschien dat hij gewoon niet weet dat je het normaal gesproken maar een keer in de zoveel tijd doet?

Snap dat je die opmerkingen over het spugen niet zo leuk vindt, kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen? Dat je je al rot genoeg voelt en het niet leuk vindt als hij daar de draak mee steekt.

Kan me alles heel goed indenken hoor, hier af en toe ook verschrikkelijk last van die hormonen. Maar denk dat je je wel moet realiseren dat hij zijn best doet en misschien gewoon niet zo goed weet wat hij op dit moment met je aan moet. Ik heb mijn man in de eerste weken ook heel erg moeten sturen en heb af en toe ook wel tegen heb gezegd dat ik nu veel liever heb dat hij even lekker bij me op de bank komt zitten dan dat hij aan het poetsen is bijvoorbeeld.

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ach wat het huishouden betreft, hij zal het vast goed bedoelen. :)

Mijn vriend lust gelukkig geen biefstuk, dus hij zal niet voor mijn neus er eentje naar binnen gaan zitten werken gelukkig. :p

Dat hij grapjes maakt over het overgeven mag je wel wat van zeggen vind ik hoor, want een keertje is leuk maar het moet niet aan de gang blijven.

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Het geirriteerde gevoel herken ik zeker.
    Heb op het moment echt een zeer kort lontje tegenover mijnman.
    Maar vindt dat ook weer onwijs zielig voor hem want slooft zich echt uit voor mij.
    Helpt mee in het huishouden omdat ik elke keer zo moe voel,en brengt thee enzo na boven als ik weer eens koppijn heb.
    Dus vindt het behoorlijk lullig dat ik zo gemeen en kattig tegen hem doe.

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh hier ook zon vreselijke hormonen bom toen ik zwanger was.. was ik niet dood en dood moet dan irriteerde ik me ook echt aan alles... vreselijk ik wist af en toe niet wat ik met mezelf aan moest!
    we hadden ook zo vaak ruzie en discussies, en juist omdat ik al niks waardeerde en dus alleen maar kon zeuren had hij ook totaal geen begrip voor mijn extreme moe heid en dat ik niks uit mn handen kreeg en later bekkeninstabiliteit...
    maar ja achteraf snap ik dat wel ik zei ook nooit eens schatje heb je een leuke dag gehad op het werk ofzo hahaha t was meteen zeuren omdat IK zon kutdag had gehad kreeg hij de volle laag zodra hij thuis kwam echt erg...

ik heb me echt voorgenome dat wanneer wij een 2e krijgen ik hier heeeeel erg op ga letten en mezelf heel erg op mn vingers ga tikken dat ik een stapje terug moet doen :D

qua spugen maakten wij beiden grapjes, t was vaak nou wakker worden, plassen en iets lichts eten en over mn nek, of eerst over mn nek als het erg was die dag en dan eten :p
    hij heeft ook een paar keer heel lief mn haren vastgehouden toen ik echt zo ziek was en ik geen elastiek kon vinden heb nogal lang haar... dat was wel heel lief hahaha

11. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Qua spugen was mijn vriend juist altijd heel lief voor me...dan lagen we in bed en dan riep ik EMMER!! en dan ging die meteen een emmer halen en over mijn rug aaien hhaha..tegelijkertijd maakte die ook braak geluiden wahahha...
    Dat schoonmaken..goh mag ik hem lenen?? wahaha.. dat doet die helaas niet uit zichzelf..moet ik echt om vragen...ja hij zegt soms wel..schat als ik vanavond thuis kom dan ga ik stofzuigen en dweilen...alleen komt er dan niets van haha..
    En rosbief en filet eet die ook.....maar dat interesseert me niet zo eigenlijk..Hij doet het niet expres maar ga ook niet zeggen je mag dit niet eten omdat ik het ook niet mag eten...
    Hij moet het kamertje alleen behangen en daar irriteer ik me wel aan dat het steeds uitgesteld moet worden...En dan bel ik hem op om hem schuldgevoelens aan te praten omdat op dat moment mijn hormonen omhoog schieten haha...en dan heb ik er achteraf weer zo'n spijt van...en jank ik omdat ik me dan weer schuldig voel over wat ik had gezegd tegen hem...pfff slaat echt nergens op...

12. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik herken wel wat je zegt alleen heb ik het andersom. Ik heb net iets schoongemaakt en dan heb ik 3 kerels in huis die mn werk weer ten gronde richten en daar kan ik niet meer tegen! Ben bijna 37 wk zwanger en kan me bijna niet meer bewegen door alle steunmiddelen die ik moet dragen en mn dikke buik! Bukken is geen pretje meer en dan de boel opnieuw dweilen omdat er weer een paar met pekellaarzen naar binnen banjeren..........grrrrrrrr:x.:x net de wc schoongemaakt....je raad het al! En dan wordt er gezegt dat ik me niet zo druk moet maken!! Alsof het allemaal vanzelf gaat! Rust krijg ik niet.
    Ik erger me momenteel ook echt overal aan en dat is heel vermoeiend maar ja wat doe je eraan, het lukt me niet dat zomaar om te draaien. Ik hoop voor je dat het wel weer een beetje afzakt want een hele zwangerschap ergernis is niet te doen!! En volgens mij ook niet gezond. Ik hoop voor je dat je man wat meer begrip voor je op gaat brengen en wat liever voor je wordt want hoe moeilijk het soms ook voor de mannen is, je hebt het wel nodig en je verdient het ook!!! Sterkte gewenst:)

Deel Deze Pagina