gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik zit eigenlijk even met een probleem.ik ben vandaag gevallen op een betonnen trap.ik heb me buik beschermd met mijn armen.het gevolg hier van is 2 uur ziekenhuis en een kapotte pols :( nu weet ik dus echt niet hoe ik moet gaan liggen ik lig altijd met mijn handen onder hoofd dat gaat dus nu niet.ik moet minimaal 1 week rust houden maar vrijdag is de sleuten overdracht van het nieuwe huis en wil ik dus ook daar aan de gang :rolleyes: ik heb rechts kapot en ik ben dus ook rechts.zijn er mensen die tips voor me hebben zodat ik toch wat kan doen ook koken enzo gaat dus niet ik zou dus niet weten hoe ik deze week moet doorkomen.

ze hebben me gespalkt en ik heb ook een echo gehad om te kijken of het goed was met ons heertje dat was allemaal goed gelukkig.

2. Tirety

Tirety Lid

7 okt 2008
    29
    0
    0
    Sneek
    Wat vervelend zeg!:(
    Gelukkig dat je een echo kon krijgen om te zien of alles goed is met je kindje, anders zat je daar misschien ook nog over in!
    En gefeliciteerd met de nieuwe woning! Ik denk niet dat er veel tips zijn om toch met je rechter hand te kunnen werken... Ik denk dat je het toch met je linker hand moet proberen, maar mijn tip is eigenlijk: Rust lekker met je pols en laat een ander het werk maar even doen! En als je toch iets wilt doen in je nieuwe woning, zorg dan dat het geen zwaar werk is dat belastend is voor je pols.
    Sterkte ermee!

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Heel vervelend die val zeg...

Mijn tip: Houd echt die voorgeschreven rust! Je kan nu wel gaan overhaasten en eigenwijs zijn met het risico dat het herstel alleen maar langer duurt of dat je last blijft houden.
    Ik neem aan dat je er niet op zit te wachten dat je dalijk je kindje niet vast kan houden van de pijn in je pols?

Dus: Rust rust en nog eens rust ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook mijn advies: niet eigenwijs doen en toch aan de slag willen: er zijn vast wel vrienden e.d. die willen helpen?
    Wat hierboven ook al gezegd wordt: als je nu toch van alles gaat doen, loop je de kans dat het herstel alleen maar langer duurt en daar schiet je al helemaal niets mee op...

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dit inderdaad ja. Ik neem aan dat je straks je kleintje toch ook op de normale manier wilt verzorgen. Als je nu niet jezelf die rust gunt, heb je grote kans dat je er straks nog steeds last van hebt. En daar ga je echt spijt van krijgen...

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

er zit dus niets anders op als rust :( dat is toch wel heel moeilijk om niets te doen.maar idd als ik dat nu niet doe dan zit ik er nog langer mee.

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    yep....zo is het....!
    Héééél erg vervelend maar je moet je er inderdaad maar even bij neerleggen. Pluspuntje: het zonnetje schijnt nog dus ga lekker naar buiten, haal wat leuke tijdschriften of lees een boek. Koken kun je ook niet dus vanavond ga je gewoon ergens eten. Maak er het beste van en zie het anders gewoon als een paar dagen extra 'verlof' ! Beterschap!

Deel Deze Pagina