In welke periode kom je het meeste aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja136, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Hallo allemaal
    Ik ben benieuwd of er een bepaalde periode in de zwangerschap is dat je het meeste aankomt.
    Ik ben nu bijna 24 weken en tot nu toe 4 kilo aangekomen. Vandeweek zei iemand tegen mij dat ik vanaf nu tot week 30 het meeste aankom. Weet iemand dat?

Ik ben vrij fors gebouwd en was erg bang om 20 - 30 kilo aan te komen, maar tot nu toe valt het nog mee, maar misschien krijg ik nog een groeispurt :oops:

Ik heb gelukkig geen last van echte vreetbuien, eet wel iets meer, maar dat is meer brood, groenten en fruit.

xx

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Na de 28 weken kan het hard gaan....ik was 20 kilo aangekomen..en 2 weken na de bev. was ik het allemaal kwijt ;)

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik de hele zwangerschap heel veel haha :) .....tot nu toe al van 65 naar 82 en vrees dat daar nog heel veel bij komt... :( (in mijn eerste zwangerschap totaal 30kg :confused: ).Maar over het algemeen kom je in het laatste trimester van je zwangerschap het meeste aan...maar je hoort ook vaak dat vrouwen rond de 20 a 22 weken ineens heel veel aankomen....Verschilt ook erg per persoon...de ene groeit 10 en de andere 30.... ;)

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    tot een week of 25 was ik misschien 3 kilo aangekomen, en ik zit nu op 7. in een maand tijd dus 4 kilo extra! de laatste periode groeit je kindje ook erg hard, dus jij ook.
    sterkte! enne, vaak ben je na de bevalling alweer een groot deel kwijt, schijnt. ik maak me er in ieder geval niet dik over (haha, flauw!). :)

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    na mijn 28ste week ben ik in een maand 5 kilos aangekomen en later weer weinig, omdat ik moest dieten ivm diabetes.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. gemiddeld word aangehouden dat je 16 kg weer kwijtraakt. maar dan praat je over gemiddelden hé. met gemiddeld kindje gemiddelde placenta en gemiddeld vruchtwater, dat soort dingen. het kan ook zijn dat je later in de zwangerschap vocht vast gaat houden dan gaat je gewicht ook snel omhoog. maar dat is natuurlijk vocht wat je ook weer kwijtraakt. je zegt zelf dat je geen overdreven vreetbuien hebt dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken over dat er veel zal blijven "plakken" na je bevalling.

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoop dat ik niet teveel ga aankomen net als iedereen natuurlijk hihi maar 8 mei ga ik trouwen en ben dan bijna 29 weken wil dus graag nog mooi in mn jurk hihi
    En als ik dan toch veel moet groeien dan het liefst alleen op mn buik hihi maar goed we zien t allemaal wel!
    Tot nu toe niks aangekomen

Deel Deze Pagina