Miskraam gehad vorige week dinsdag begonnen tot en met zaterdag. Ervaring met miskramen dus kan beginnen tellen op eerste dag bloeding. Afgelopen week op dinsdag ineens glibberig wc papier en snel ov test gedaan: half zo donker als controle lijn, tijdens doortesten geen knaller en lichtere testen. Sinds zondag voel ik groeipijnen in eierstokken (3 jaar bezig geweest voor nr 1 dus ken mijn lijf) en elke dag een beetje meer. Toch nog een ov test gedaan vanmiddag. Zie foro; ook niet positief, en billingsmethode toegepast. Wederom zie foto. Is dit echt vruchtbaar slijm??? Dus mijn gladde wc papier vorige week was dat niet (niet langs baarmoeder gegaan met vingers maar super glibberige wc papiertjes) Kan ik NU vruchtbaar slijm hebben maar nog geen positieve test?? Zucht... was t maar zo simpel... Het is van belang omdat ik vorige week in het buitenland was zonder man, deze week met man ben en dat we volgende maand starten met iui. Op dag 3 beginnen met spuiten en zou precies wel / niet uitkomen met werk. Graag jullie mening. Ovuleerde ik vorige week (cd 8 redelijk donkere ov test maar in avond niet meer getesr) of Ovuleer ik deze week. Nu dag 15 en deze test.
Hmm.. ik kan alleen mijn ervaringen delen met betrekking tot je foto. Ik vind dit nog geen echte vruchtbare slijm.. dit heb ik altijd voordat mn eisprong gaat komen.. erna is het meestal gelige witte plak. Wel moet ik aangeven dat bij mij vruchtbare slijm wel meer is. Dan heb ik het echt over heel veel dikke slijm (klinkt echt vies hihi). Ik denk dat je eisprong nog moet komen, maaar dan vind ik t opmerkerlijk dat je ovu testen nu nega laat zien (of hij is natuurlijk al Geweest). Bij mij is het altijd vruchtbare slijm en 3 dagen erna ofzo dan springt t eitje. Dit weet ik doordat mn ongi altijd 3/4 dagen na de dag dat ik t meest vruchtbare slijm heb gehad, begint.
Ik heb nooit extreem vruchtbaar slijm gehad. Ik hou zelf persoonlijk meet van de clearblue testen met smiley. Vind ik zf een stuk duidelijker
Ik snap jullie antwoorden. Via Google blijkt gisteren mijn slijm wel hetzelfde te zijn geweest: maar.... nu geen doorzichtig meer maar beetje wittig maar wel..... deze test.... Dus ov zou nog moeten komen??? Maar doorzichtig slijm was er vorige week en gisteren?? Ben helemaal van de leg. Mijn lichamelijke signalen zijn echt veranderd sinds de zwangerschap. We gebruiken conceive plus als glijmiddelen dus glad is het wel (heb behoorlijk pijn bij gemeenschap over gehouden sinds bevalling.)
Ik zeg.. lekker gaan klussen! Denk dat je ei nog moet komen! Ik heb zelf ook van die kleine draadjes week ervoor ofzo, maar als mn ei nadert word t echt veel meer en echt rauwe eiwit achtig. Misschien veranderd je afscheiding nog wel (Vandaag/morgen)?
Gisteren had ik wel echt snot slierten die doorzichtig waren...vandaag niet meer. Weet wel zeker nu dat mijn ov nog moet komen.... Bedankt voor de feedback. Hopelijk kun je gewoon zwanger worden zonder vruchtbaar slijm
Ja snot slierten die doorzichtig zijn kan ook daadwerkelijk vruchtbaar slijm zijn. Ben benieuwd! 3/4 dagen na dat soort slijm (eiwitachtig) springt mijn ei.. dus uhm.. succes!! Ben benieuwd naar je ov testjes dan!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/637726-let-op-foto-billingsmethode-naast-niet-positieve-ov-test-help.html Waarom open je een nieuw topic over eigenlijk hetzelfde onderwerp?
Bedankt dat je me daarop wijst....😲 Het is niet nagenoeg hetzelfde topic maar compleet hetzelfde topic. Het antwoord is dat ik zag dat ik geen reacties geplaatst Kreeg en het in het verkeerde topic geplaatst had... ik kan geen onderwerpen wissen, dus vandaar dat deze er nog stond. Blijkbaar stoort het je enorm, ik hoop nu iets minder. De andere meiden bedankt voor jullie antwoorden. Het is dus idd vruchtbaar slijm geweest. Gisteren avond een knaller en vanmorgen al weer iets lichter. Mijn ei gaat springen😅 En we hebben t al 2 dagen gezellig gehad 😍 Nu duimen... ✌