Hallo hier Eve vraagje, hebben meer meiden last van hun stuitje? Hen nou zins een paar dagen constant last van me stuitje, net als of ik hem net heb gestoten maar dan een half uur of zo Dan trekt het weer weg maar na een tijdje komt het gewoon weer terug Hebben meer hier last van of niet? groetjes miranda
hoi hoi, ja ik heb er ook last van ,en trekt inderdaad telkens ff weg. maar komt ook stug weer terug. geen flauw idee wat het is. groetjes diana
Heb je ooit een blessure gehad aan je stuitje? Dat was het bij mij wel en ook het begin van Bekkenklachten.
Prettig is dat niet ... Ben op mijn stuit gevallen En heb dus elke dag last van, laatste tijd weer meer omdat ik ook al weer 'ver ben in de zwangerschap'.
Ik heb hier ook erg last van, al sinds de 10/12e week van mn zwangerschap. Volgens mijn VK is het een soort van kramp en komt dat vaker voor tijdens de zwangerschap. Bij mij helpt het heel goed om er een rode lamp (warmtelamp) op te zetten. De eerste dagen wordt het ff iets erger en dan is het bijna helemaal weg, een verademing! Het komt nu wel eens in de zoveel tijd weer terug bij mij..