Hoi hoi, Ik weet niet of hier al een topic over bestond maar kon hem zo snel niet vinden. Maar ik was heel erg benieuwd naar meiden die niet voor de eerste keer zwanger zijn. Met hoeveel weken beviel je van de eerste en kwam je tweede of volgende spruit eerder of later. Ze zeggen wel eens als je eerste later komt dat dan de rest ook later is en als je eerder bevalt van de eerste dat die dan ook eerder komt. Weet niet of het waar is want heb nog geen vergelijking. Ik zelf beviel met 39 weken van mijn zoontje Jordy. Een dag eerder waren de vliezen al gebroken maar de weeen kwamen niet op gang, pas om middernacht. Nu moet ik het dus nog afwachten. Was ook benieuwd hoe lang jullie erover gedaan hebben. Bij Jordy duurde het vanaf het begin van de weeen (die toen nog onregelmatig kwamen) 12 uur en 1 kwartier. Gr. Bianca
Mijn eerste is met 37 en een halve week geboren, echte weeen maar ongeveer 3 uurtjes gehad, mijn tweede is met 39 weken geboren, echte weeen 2 uurtjes mischien minder... had daarvoor wel wat lichte ongikrampjes, maar dat vind ik geen heftige pijnlijke weeen, die had ik eingelijk pas de laatste uurtjes. Deze bevalling weet ik nog niet...
hoi hoi, mijn zoon is geboren 1 dag na de uitgerekende datum. vanaf het moment dat mijn vliezen braken en meteen het beginnen van de weeen. heeft het 5 uur geduurd voor ik mijn zoon op mijn buik had liggen. mijn dochter is met ruim 42 weken geboren,de inleiding stond al gepland, maar net voordat ik naar het zh zou gaan braken mijn vliezen. 1 1/2 uur en 1 perswee later was ik weer moeder geworden van een wondertje. en deze?geen idee ik wacht af . het zh denkt dat het eerder komt ,,maar volgens mij heeft het het wel naar de zin. ik zie het wel ,wanneer deze zich aankondigt en hoelang het gaat duren voor dit babytje op mijn buik ligt. groetjes diana
Eerste kind: 42,1 week bevallen. Tweede kind: 39,1 week Deze derde moeten we nog afwachten. Maar door diabetes laten de artsen me niet overlopen, maar ik hoop wel op een natuurlijke manier te beginnen, spontaan dus, en niet inleiden.
eerste was met precies 40 week en die zelfde dag kz. en mijn 2 is met 37,6 ingeleid. toen lag ik al 8 dagen in het zh met onregelmatige weeen.
De 1e met 41 weken en 3 dagen en de 2e met 39 weken en 2 dagen. De 1e keer opgewekt met gel en de 2e keer helemaal natuurlijk. Hoop nu op hetzelfde als bij de 2e . xxx
1ste is geboren met 41w5d al 5 dagen flinke weeen tussen de 3 en 5 min maar de 1ste dag had ik wel 1 1/2 cm gekregen en toen bleef het steken maar de weeen stopte niet 4de dag totaal uitgeput opgenomen want ik kon dus ook helemaal niet slapen die nacht werden de weeen nog iets heftiger zou in de ochtend om half 9 ingeleid worden maar om 7 uur had ik 3 cm als nog ingeleid en toen ze me vliezen braken bleek ze het flink benauwd tehebben het vruchtwater was net erwtensoep dus toen moest ze erin 1 keer met spoed uit met een grote knip en 7 keer persen was ze er achter af zegt de vk dat ik een valse start had wel een erg lange valse start. bij de 2de braken me vliezen om half 5 s'middags en om 12 uur s'nacht kreeg ik pas weeen erg onregelmatig en geen ontsluiting tegen de ochtend was het over maar omdat me vliezen pas tegen de avond waren gebroken moest ik een dag langer wachten dus de volgende nacht weer weeen ik dacht die doen toch niks weer onregelmatig om 8 uur in het ziekenhuis en ik bleek 3 cm tehebben ook weer ingeleid en ze had heel veel haast bij 7cm wou madam eruit kon de persweeen niet tegen houden wat ik wel uit alle macht geprobeert had want ze mocht nog niet omdat ik pas 7 cm had maar er piepte al een pluk haar uit en in 2 x persen was ze er moest namelijk stoppen omdat het tesnel ging volgens hun anders was het er maar 1 geweest zij is geboren met 39w precies om 12:22 bij de 3de op de ochtend dat ik precies 40w was kreeg ik flinke voorweeen die hielden een hele week aan tussen de 10 en 30 min en met 41w de vk gebeld dat ik er door heen zat ze kwam om half 4 de boel was flink verweekt en ze heeft me gestript en de weeen werden gelijk sterker en om 19;30 was de vk er weer had ik al 5 cm dus naar het ziekenhuis om 21:00 braken ze me vliezen ze had in het vruchtwater gepoept dus werd over gedragen om 21:15 had toen 7 cm ze dacht dat het wel tot de nacht zou duren ze lag erg hoog dus meost me op mijn zij draaien om haar telaten zakken en tijdens het draaien kreeg ik persweeen gelijk terug gedraait had 10cm en ik mocht zachtjes mee persen na 2 sec moest ik al ophouden en mocht alleen maar zuchten en zo is onze kleine geboren om 21:35 met precies 41 vanaf het strippen 6 uurtjes maar op de papieren staat ook al zuchtend geboren
de oudste geboren met 42 weken (in 5 uur) en de tweede met 41+5 (in 3 uur). Beide ingeleid. Hebben bij mij niet zo'n haast om vanzelf te komen.
hoi, 1e met 39 weken in 4 uurtjes. de 2e met 39.1 weken en 2 uurtjes. 3e mag van mij ook zo maar we zullen zien.
De 1e is met 39,5 week geboren en heb er 12 uurtjes over gedaan de 2e is geboren met 40.2 dgn en heb er toen 5.5 uur over gedaan en de 3e is geboren met 39.1 dag en heb er 7 uurtjes over gedaan