Ben gewoon ff benieuwd naar de uitslag. Maar zijn jullie overdag bevallen, of 's avonds wanneer de rust is terruggekeerd? Ik hoor veel in mijn omgeving dat mensen 's vonds of 's nachts zijn bevallen vandaar. Liefs britt
de bevalling begon om 4.00u en Julian is geboren om 8.20u. dus begonnen in de nacht en s'ochtends bevallen.
bij darryl* begon ik om 4 uur snachts en om 17.09 is darryl* via een kz geboren. bij dylano ben ik om 9 uur smorgens ingeleid en om 0m 17.49 is ons manneke geboren
Hallo, Ik ben 's ochtends zo rond 9.00 begonnen met weeen en Tamara is 's nachts om 01.37 geboren. Het was een LANGE dag... Liefs Elly.
Hoi, Wat leuk om de reacties te lezen, Er zit niet zoveel verschil tussen. Maar misschien komt dat nog. Ik hoop eigenlijk dat ze 's nachts of 's avonds laat wordt geboren. Hebben we mooi even tijd met elkaar voorwe 's morgens iedereen op de hoogte brengen. Maar zal je net zien dat het heel anders zal gaan Hihi. Liefs britt
Hier begon het om 5 uur ('s morgens) met het breken van de vliezen en om kwart over 8 ('s morgens) was ze er. Wel met een keizersnede Groetjes, Lotte
Je kan toch sowieso even wachten met bellen, of vragen of iedereen niet meteen wil komen? Ik vond het juist leuk als iedereen gelijk kwam, alleen wonen de meesten wat verder weg, dus die kwamen de volgende ochtend.
9 nov snachts om 2 uur braken me vliezen savonds om 23.00 begonnen de weeen 10 nov om 04.53 is Esmee geboren
bij mij begonnen de weeen snachts om 2uur en de volgende dag 17:05 is jason geboren na 38 weken en 2 dagen
Ik ben overdag bevallen, zondagavond begonnen de weeën rond 20u tot ongeveer 4u s'morgens en dan is het wat stilgevallen. Dinsdag ochtend had ik een afspraak voor controle en hij zei dat ik gelijk naar de verloskamer mocht want had al dik 4 cm opening en uitpuilende vliezen. Daar hebben ze om 11u15 mijn vliezen gebroken en om 13u10 is ons meisje geboren. groetjes Sarah