pfffff grrrrrr echt heel de dag door kan ik slapen slapen slapen slapen slapen op zich als ik een vrije dag heb geen ramp, of na ja dan schiet het huishouden er mooi bij in Hoe lossen andere dit eigenlijk op? Ik moet eerst 25 minuten met de auto naar het werk , als ik pech heb (en die pech heb ik eigenlijk meestal)sta ik in de file komt er weer een half uur bij op dan, daar word je weer zo lekker suf van. Met auto rijden ik moet me echt donders goed concentreren nu ik zwanger ben, op het werk moet ik weer opassen dat ik de telefoontjes naar de juiste personen door schakel, ik moet zelfs beter opletten welke koffie ik aan mn bazen geef, de 1 heeft met veel melk de ander alleen maar suiker en elke keer doe ik het mis hahaha behalve dus dat moe zijn, word ik zo vergeetachtig als wat. De ochtenden kom ik nog redelijk door op het werk maar daarna denk ik stiekum van pfffff ik ga languit op de balie lekker even slapen 8) Afgelopen vrijdag op weg naar huis weer in de file en door dat stilstaan al die uitlaatgassen en rijden optrekken enz enz werd ik voor het eerst kotsmisselijk , benen trillen. Ik weet dit gaat over maar het is soms donders lastig. groetjes mae
Hallo Mae zelf heb ik geen last van extreme vermoeidheid, ben wel iets vermoeider maar mag eigenlijk geen naam hebben. Mischien kun je aan de zwangerschapsvitamientjes ter ondersteuning ? Ik gebruik zelf die van Solgar (zijn wel duur)
Het enige wat ik je kan vertellen is dat het beter wordt. Ik had dat ook en nu begint het eindelijk bij te trekken. Zorg dat je goed je rust neemt als het kan en eet gezond. Citrusvruchten zijn een natuurlijk opkikkertje. Verder is het een kwestie van doorstaan ben ik bang.
Vervelend he! Ik weet het, de eerste maanden dacht ik ook...."hoe kom ik dit in hemelsnaam door..?" Moe, moe en nog eens moe.............om GEK van te worden. En idd overdag trillerig, misselijk..duizelig...moet ik nog even doorgaan? nee he! Maar hoe cliche ook, na 14 weken kreeg ik mijn energie weer terug! Echter de vergeetachtigheid en het verstrooid zijn dat blijft helaas... Ach..ik zeg dan op mijn werk dat ik last heb van zwangerschapsdementie en het is me alweer vergeven.. Aan die vermoeidheid is helaas niets te doen. als je thuiskomt van je werk, lekker even toegeven aan die vermoeidheid is wel een verademing. Even lekker een uurtje een tukkie doen. Je mannetje mag best even iets meer doen, als koken en je 'sochtends een ontbijtje op bed brengen om de misselijkheid tegen te gaan. zo ben ik de eerste drie maanden redelijk goed doorgekomen. succes
goeieeeeeee morgen nou daar zit ik dan op het werk. Eerst een half uur in de file, ze waren bezig met de weg opnieuw asfalteren van die lucht werd ik al beroerd vervolgens sta je in die rot file remmen gassen remmen gassen remmen gassen ook dat werkt weer heerlijk mee om misselijk te worden Op het werk aan gekomen vraagt de baas en hoe is het met je, vertel ik goed beroerd ligt ie nog eens lekker half in een deuk ook Maar goed ben hier verder goed aangekomen en ga de dag vol maken ook heb mn tas volgeladen met allemaal vitamintjes en lekkere koekies kan hier straks lekker soep nemen en tis ook nog eens lekker rustig op het werk dus dat gaat goedkomen)
oefffffffff dit is minder leuk moe oke maar ben al 10 minuten kotsmisselijk, echt niet fijn. en net liep er iemand voorbij met een lading after shave op jak jak na ja nog 2 uurtjes ben ik vrij dan mag ik weer in de file naar huis toe. baal hier best van eigenlijk. tegen klanten maar dom lachen en de telefoon vrolijk aan nemen.
shit klinkt zo lekker negatief dat berichtje, maar tja voel me eenmaal zo nu. echt missssssselijk..........................
Ik heb het ook, maar het is wel minder dan toen ik 8 weken zwanger was, dus er is hoop nog volhouden dus. ik ruik ook alles en ben zelfs een paar weken helemaal niet wezen werken door alle klachten. ook 25 min in de auto misselijk te zijn en moe en overgeven en last van geuren maar er komt nu toch echt verbetering in. kleine steun in de rug wat mij goed hielp de vk zegt dat als je zoveel last hebt van de hormonen ze hun werk dus prima doen en dat je zwangerschap dus floreert. groeten en hou vol.
ook ik ben ontzettend moe!ik sta om 6uur op en moet om 7uur beginnen,ik werk dan tot half12 en ga dan naar huis.als ik thuis kom gaat manlief werken en heb ik dus de rest van de dag de zorg voor mijn 2kids.1van9 en 1van1 dus mijn handen vol.ben blij als het half9 is want dan ligt iedereen in zijn bed en kan ik ook lekker liggen maar het breekt je wel hoor!maar als dat nou het enige kwaaltje is wat ik heb dan vind ik het toch niet zo erg
hey mae! wij zijn bijna even lang zwanger ik benook heel erg moe, val zelfs op mijn werk bijna in slaap, kan mijn ogen niet openhouden. daarom ga ik maar vaak naar toilet, zo kan ik toch eens wat bewegen en terug wakker worden! effe een vraagje off topic: ben jij al voor een echo geweest of naar de arts geweest? ik weet namelijk net van gisteren dat ik zwanger ben en weet niet of ik nu zo snel mogelijk naar gynecoloog moet of nog effe wachten. groetjes
hoi Juilie Gefeliciteerd Ik ben toen bij de huisarts geweest van hem kreeg ik het telefoonnummer van de verloskundige die vertelde mij dat ik eerst het ziekenhuis 19 okt. terug komen, dan als ik 3maand zwanger ben moet ik een afspraak maken met de verloskundige voor een intake gesprek. Succes
Van het weekend is het suppper lekker gegaan, heeeeeeeerlijk weekend weg geweest En tadaa we zijn thuis en vanmorgen gelijk kots beroerd grrrr Vandaag en morgen lekker vrij dus doe lekker rustigjes aan Groetjesss
Hoi Ik heb er ook nog veel last van moeheid en soms van die misselijkheids vlagen maar het is al wel iets beter succes
[klaagmodus] Ik dacht dat ik ervan af was....maar sinds afgelopen vrijdag is het echt niet te doen. Ik kan niet eens meer mee om de wekelijkse boodschappen te doen, ben er het hele weekend ziek van geweest, puur door vermoeidheid. Migraine erboven op doordat ik "te druk" ben geweest. Dat zwanger zijn is tot nu toe ook funest voor m'n sociale leven. Na een half uurtje kletsen zit ik ook te knikkebollen. [/klaagmodus] Naja, als ik weer eens op bed moet gaan liggen omdat zelfs lezen op de bank niet meer gaat, bedenk ik me maar dat ons boontje mijn energie goed gebruikt en er flink van groeit.
we hebben het best zwaar! ik werk dan niet maar heb nog wel 2 kids die naar school en sport e.d moeten... zodra ik even tijd heb en dat maak ik meestal 'smiddags wel even , ga ik even op de bank hangen, #-o maar verder zie ik er uit of ik doodziek ben.. heel bleek en dikke wallen..... maar ik ben alleen maar ZWANGER!
Ik ken dat inderdaad, heb er ook last van. Maandag zat ik in overleg met collega's moest echt heel erg hard mijn best doen om mijn ogen open te houden. Zit ik in de auto terug ongeveer 1 uur en 10 minuten moet ik nog harder mijn best doen. Zat van de week al bijna achterop een andere auto, ik smokkel nu gewoon en ga elke dag wat eerder naar huis, mijn collega's zeggen er toch niks van.