gevoel zwanger te zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ProudMom28, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Daar was ik weer :) IK ben donderdag ongesteld geworden het was veel anders dan ik gewend was, maar teveel voor een innestellingsbloeding etc. denk ik :(

ik ben nu echt sinds een week of 2 heel erg moe, blauwe aders op mijn borst, misselijk, vaak plassen vooral snachts en smorgens,rommelende darmen. kortom ik voel mij harstikke zwanger, ik heb overigens ook een test gedaan die blijft negatief zeggen :( zal ik dan toch zwanger kunnen zijn? hebben meerdere van jullie dit wel eens gehad? kun je uberhaupt zwanger en ongesteld zijn? zoja wat moet je je dan bij de ongesteldheid voorstellen? sorry voor de ordinaire vragen en zoveel maar weet anders niet bij wie ik terecht kan.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Als ik een negatieve test had dna was ik ook echt niet zwanger.....

Maar ik heb ook gehoord van een vrouwtje die zwanger was en nooit een positieve test gehad had.

Misschien toch even de huisarts bellen voor een bloed test.

3. ProudMom28

Dankjewel, en voor jullie spannend zeg. Gefeliciteerd las het op de andere Topic

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

En, inmiddels al bij de HA geweest ofzo?

Ben benieuwd :)

5. ProudMom28

suzi83 nee ik heb de ha gebeld en die vond het helemaal niet noodzakelijk dat ik langs kwam grrrr die dokters tegenwoordig ... nouja hoop dat als ik zwanger ben en ik klachten heb hij mij beter hoort. en zo nodig wel gelijk doorstuurd!
    Ik voel mij gewoon zwanger alles voeld anders maar positest kan ik nog lang niet doen daar moet ik gewoon nog 2 week mee wachten en dat is heeeeel erg lang :D pfff zucht

groetjes Wilma

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Volgens mij is de kans heel erg klein...

Ik ken wel iemand die nooit positief getest had máár, die had dan ook geen kwaaltjes. Zwangerschapskwaaltjes komen namelijk opzetten doordat je steeds meer hcg in je lichaam hebt. Als je dit hebt, test je positief. Heb je zwangerschapskwaaltjes en test je negatief, dan is het toch iets anders volgens mij.. (misschien psychisch? heb ik zelf ook vaak gehad..)

Deel Deze Pagina