Hallo iedereen ! Had eigelijk maar een kort vraagje, In welke weken begin je echt misselijk te worde? Of is het bij iedereen verschillend? XXXXXXXX
Rond de 6 weken werd ik misselijk. maar dat zal bij iedereen anders zijn. maar, 2 weken en 4 dagen zwanger? je krijgt 2 weekjes gratis, om de banner te maken heb je de eerste dag van je laatste menstruatie nodig.
Ik was met 4 weken al een beetje misselijk maar niet dat ik over moest geven..maar heb 1 weekend de hele tijd overgeven..was zo beroerd..en naar dat nooit weer...wel dat ik dat misselijk gevoel heb..maar niet meer echt overgeven..ik denk dat het helpt dat ik de hele dag kleine hoeveelheden eet.
vanaf 6 weken en nu enkele dagen gelden trg beetje maar nu is het helemaal over Indd 2 w 4 dagen zwanger is wel heel rg vroeg positief getest ofwel klopt je banner niet... Xx.
met 6 weken was ik misselijk en braken kwam er ook nog bij. Maar al ongeveer een maand is het misselijkheid wel iets minder geworden. Je moet altijd je maag beetjebij beetje vullen, anders ben je constant misselijk. tenminste bij mij dan. Groetjes Nazli