prikkende ogen, moeite met andere mensen aanspreken..

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Hallo dames,

Beetje vage titel denk ik, maar ik heb heel vaak last van prikkende ogen of een gevoel dat er ik er 'niet helemaal bij ben' ofzo.

Normaal, overdag, merk ik het niet echt. Maar goed, ik ben veel thuis dus dan heb ik alleen mn kleine meid.

Maar als ik ergens ben of de oudste naar school breng, merk ik dat ik het heel vervelend vind om met mensen te praten. Dan kijk je de mensen echt aan en continue moet ik dan knipperen omdat ik anders traanogen krijg, of een beetje een waas ervoor. Ik heb geen idee wat het is, maar het blokkeert me onderhand een beetje. Ik zie alles prima verder. :(

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik zou even langs de dokter gaan. Het kan zijn dat je ergens een twkort aan hebt (bepaalde vitamines ofzo).

3. 2jees

2jees Niet meer actief

ik zie dan al die moeders heel geanimeerd praten en dan wordt ik al moe bij het idee :( Net of dat 'teveel' voor mn hoofd is ofzo, krijg ook echt snel hoofdpijn trouwens..

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Onzeker? Gespannen?

5. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Misschien even je ogen laten doormeten als je ook snel hoofdpijn krijgt.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Maar als je een bril nodig hebt merk je dat toch wel? Ik zie zonder bril nog beter dan mn man met ;) Doen we weleens spelletje mee.

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Nee als je een bril nodig bent merk je dat niet altijd.
    Vorig jaar mijn ogen laten controleren omdat mijn vader last van claugoom kreeg.
    Ik mijn ogen laten meten etc, mw u moet een bril, links is niet goed rechts wel. Wat een schrik!
    Ik naar 2 andere optieciens geweest, zelfde antwoord zelfde waardes.
    Ik heb verder ook nergens last van. en merkte het ook niet.
    nu merk ik het vooral dat ik links sneller een waas krijg en wazig ga zien als ik rechts dicht heb.
    Doe ik links dicht nergens last van en op den dur ook niet.

Dus je hoeft er helaas niets van te merken, ik ben er ook bij toeval achter gekomen.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Ok, dankjewel!!

Wat vervelend voor je!

We doen weleens van die testjes, of buiten ofzo voor de grap, maar ik merk niks inderdaad.. Ben een beetje bang dat 'men' verbaasd is waarom ik daar kom als er niks aan de hand is bijv..

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat hoeft helemaal niet.

Dat ik mijn bril voor het eerst op deed dacht ik echt jeetje wat heb ik al die tijd slecht gezien zeg...

10. 2jees

2jees Niet meer actief

dat meen je niet.. Maar ik bedoel zulke dingen als verkeersborden lezen van de grootst mogelijke afstand enzo?

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik zag ook gewoon alles... dacht ik... tot ik een bril op zetten.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ze zullen bij opticiens meestal niet verbaasd zijn hoor. Vaak vinden ze het juist verstandig als je eens in de zoveel tijd je ogen laat controleren

13. 2jees

2jees Niet meer actief

ok dan doe ik dat maar denk ik. Bedankt..

Onderstaande herken ik me goed in:

Brilnodig.nl

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Misschien heb je een bril nodig voor dichtbij, en niet voor ver ?

Verder denk ik aan stress, onzekerheid.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

En dat merk je ook niet? ik lees veel.

Ja ik ben onzeker maar ik weet niet of daar deze klachten van komen. Had het net ook met mn vriendin..

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ik zou morgen gewoon de opticieen binnen stappen en vragen om een oogmeting, kost niets en je weet een stuk meer :)
    misschien is het wel helemaal niet nodig hoor, dat kan ook, maar dan kan die die optie afstrepen ;)

Succes! ik hoop dat als je wel heen gaat dat je het nog terug koppelt :)

17. 2jees

2jees Niet meer actief

Ga ik doen, zit niet hier dus helaas wordt iig pas zaterdag.

En ik hoop er om te denken het te melden ;)

18. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Mijn man is net geweest en had een zelfde soort klachten als jij vandaar dat ik er aan dacht en wilde je nog een kleine tip meegeven.
    Ga in de ochtend heen mijn man had eind van de middag + en toen hij twee dagen later ging was het -
    Heel veel succes!

19. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha wat apart. Bedankt voor de tip!

20. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Het gevoel er niet bij zijn herken ik ook, met name als ik vermoeid of last van stress heb. Ik zou de ogen even laten nakijken, zonodig nog even langs huisarts voor een bloedonderzoek en bloeddrukmeting.

Deel Deze Pagina