ik begrijp mijn lichaam niet meer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rissie, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    Ik heb een vraag over mijn menstruatie zo ver je het zo kunt noemen.
    Ik moest 21-7-2011 ongesteld worden maar een dag er voor 20-7-2011 begon ik te bloeden, het was licht rolse, en daar na werd het dus roest bruin achtig heel donker in iedergeval.
    en de 21ste was dat dus weg, daarna heb ik wel gemeenschap gehad met mijn partner en begon ik te bloeden een veeg je maar toen ik het weg veegde op de wc ook heel erg licht rolse tegen het bijna doorzichtig slijm aan.
    maar ik wilde testen en hij is al een paar keer negatief uit geslagen.
    ik dacht dan wacht ik nog even maar al een paar keer negatief.
    verder heb ik nu alleen soms geelig tot doorzichtig slijm best wel veel.
    ik heb net een test gedaan 26-7 maar weer negatief.
    ik heb wel pijn in mijn borsten en tepels zijn gevoelig s'ochtends ben ik misselijk en ben snel boos en geirriteerd en voor al erg moe.
    en ik dacht 26-7 ik ga een kijken wat een ovulatie test doet. daar staan allebei twee gelijke streep best wel donker.
    maar nou weet ik niet of ik zwanger ben en of ik nog moet wachten met testen om dat het zich nog aan het innestelen is of dat ik nu gewoon heel erg vrucht baar ben?

zou het zo kunnen zijn dat ik zwanger ben en zo ja.
    wanneer kan ik dan ongeveer testen ?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wanneer je kan testen is ook een beetje afhankelijk van hoe jou cyclussen zijn, zijn deze regelmatig en om de hoeveel dagen? ben je al lang bezig met zwanger worden? hoelang ben je al gestopt met de pil?
    Het kan inderdaad zijn dat je te vroeg hebt getest. Wacht een week is er geen bloedverlies opgetreden doe dan een test. Is deze negatief dan ben je helaas niet zwanger.

Imke

Deel Deze Pagina