last van mijn knie

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mandy : ik weet wat het is hoor die pijn .....bbbrr vreselijk , bij mij dachten ze ook dat het mijn kraakbeen was , maar het word steeds gekker hier , ga begin dec weer terug naar het zh ....morgen weer de knie in laten tapen bij de fysio .
    ben je al eens bij de fysio geweest ? die kan ook een hoop voor je doen !

L>sybje

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn fysiotherapeut zei dat ze niets voor me kon doen en dat ik naar het ziekenhuis moest.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    huh wat vreemd ....bij mij was het net anders om de orthopeed zei dat er niks aan gedaan kon worden , toen heb ik zelf de fysio gebeld , en die kijkt nu wat hij voor mij kan doen

in ieder geval succes met je knie

L.sybje

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt!

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wat vervelend voor je!
    Wel raar dat ze er niks aan doen, mijn vriend heeft het zelfde als jou en is een jaartje geleden geopereerd aan zijn rechter knie. Ze hebben toen het kraakbeen vlak gemaakt ofzo.Volgend jaar willen ze de andere knie gaan doen. Kan je geen second opinion krijgen? Elke dag pijn is toch waardeloos!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja ik zat wel te denken aan een second opinion maar ik werk daar in het ziekenhuis en vind dat raar staan. tja waarom kunnen ze het inderdaad niet vlak maken.

7. ik heb iedere x last van mijn knie en gaat wel weer weg. Maar ik heb het nu weer erg ook vannacht.
    Hij gaat een beetje op slot en met strekken wat pijnlijk is knakt die weer los. Hebben jullie dat ook?

Ik ben nog niet naar de dokter geweest.

8. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ga je toch naar een ander ziekenhuis? Dat mag gewoon hoor.
    Ik zou me in ieder geval hier niet mee laten afschepen.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    lailee: hier ook veel pijn voorla s'nachts ....ben vandaag bij de arbo arts geweest en hij weet ook niet wat het is ......volgens hem ben ik nog wel 2 tot 6 maanden uit de roulatie ........werk wel een paar uurtjes maar niet het werk wat ik zou moeten doen ....

L.sybje

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lailae: dat heb ik ook ja.
    sybje het werk wordt ook steeds lastiger maar ik ga\me nu niet gauw ziekmelden werd gek tijdens mijn zwangerschap(toen zat ik thuis voor mijn bekken).

11. Sandra1977

31 okt 2006
    22
    0
    0
    huismoeder
    geldermalsen
    Hoi hier precies hetzelfde!
    Ik loop er al mee vanaf me 13e jaar..toen vertelde ze groei pijnen.. Dus om de paar dagen ingetaped.
    Toen weer na een ander ziekenhuis...en daar vertelden ze je moet versteviging...dus 2 aangepaste kniebeschermers..

Koste...700 gulden!

Hielp weer niet 2 jaar later weer na een ander ziekenhuis...die vertelde dus je heb bobbelig kraakbeen! Dus mag je absoluut geen kniebeschermers. En daar doen we tegenwoordig niks meer aan..vroeger maakt we het weer glad ...maar nu moet je er gewoon mee door blijven lopen.

Ik zei ja en die bult dan ik kan gewoon niet slapen..ik moest er een kussen onder doen en voor de rest kan je er niks aan doen. IK ben er wel achter na al die jaren...als ik hele platte schoenen aan heb dat ik binnen no time een mega vocht ophoping heb...dus heb schoenen waar waar een heel klein blokhakje onder zit...of die iets oplopen. Dat scheelt echt een hoop..voor mij dan!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    en ik steeds bewust platte schoenen dragen, misschien moet ik dat eens veranderen.

13. Ik heb ook last van bekkeninstabiliteit ik lijk nu wel een oma van 80. Hierdoor ben ik nog steeds 8 uur in de ziektewet.
    Zal ik dan toch maar ff dokter proberen?
    Maar ik vind het wel raar dat ze er niets aan kunnen doen hoor!

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heb je daar nog last van? bij mij was het ongeveer 6 weken na de bevalling bijna helemaal weg.

15. Was het maar zo'n feest. Nog steeds veel last van.
    Ik wordt er moe van!

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoop voor je dat het snel overgaat f in ieder geval minder wordt.

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou, ik sinds een paar dagen ook last van mijn knie! Het lijkt wel of er voortdurend op mijn knieschijf wordt gedrukt. Zo'n rare pijn.. En als ik traploop kraakt mijn knie voortdurend. Ppff, hopelijk gaat het snel over, vind het eng..

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    succes, het is erg vervelend je merkt pas hoeveel je je knie nodig hebt als je er last van hebt.

19. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Ook ik heb last van mn knieën, jawel allebei!
    Jaren geleden had ik er last van, heb er toen 2 jaar mee gelopen ofzo. Dokter kon er niks aan doen. Mocht niet meer sporten op school, traplopen vermijden en fietsen in lage versnelling.. Nou ja2 jaar mee gelopen dus.

En nu begint het weer. Loop er al bijna een maand mee. Eerst de ene knie , nu allebei. Op mn werk word ik niet serieus genomen, ik doe staand werk, en het is veselijk die 8 uur vol maken. Soms met tranen in mn ogen.

Als ik loop, zit, sta, lig doet het me zeer. Traplopen is helemaal erg! Zowel op als af.

Ben in ieder geval niet de enige die last van knieën heeft..
    Vanmorgen naar dokter geweest, maar is er niet. En vervaning heb ik helemaal niks aan, want de keren dat ik daar bij een vervanger was, vertelden ze me verkeerde dingen!

Eind deze week kan ik pas naar de dokter.. En tot die tijd, niet serieus genomen worden, en maar doorlopen op mn zere knieën..

Sterkte meiden!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend dat ze je niet serieus nemen! als ik dat van jou lees lijkt dat heel veel op dat van mij. ik ga in het nieuwe jaar weer naar de dokter ik kan hier niet simpelweg maar mee leren leven hoor! ik wil gewoon en second opinion. bij mij ligt het dus aan mijn bot omdat hij niet gaaf is ze kunnen daar toch wel wat aan doen?!

Deel Deze Pagina