beste dames ik heb een vraagje ik ben nu 39 weken zwanger en vanaf vandaag voel ik me zo raar donderdag ben ik slijm met een beetje bloed verloren en heb ik 4 cm ontsluiting en een verweekte baarmoeder of zo iets zij de huisarts de huisarts is hier ook gelijk verloskundige maar goed vandaag kom ik me bedje uit en ga naar beneden en ik heb het gevoel als of mijn hartslag een f16 is geworden zo snel gaat hij en als ik naar de wc ga en gewoon daar ga zitten is mijn hartslag weer normaal af en toe op de bank is me hartslag ook normaal maar zo gaat het steeds heen en weer mijn hartslag vliegt steeds omhoog en zakt dan weer de kleine is wel heel erg aan het bewegen net zou dit een teken kunnen zijn dat ik zo ga bevallen of zo heb geen idee eigenlijk voel me gewoon raar en een beetje misselijk ik hoop op antwoord wand ik weet het niet meer alvast bedankt dames ps dit is me 5e kindje
Bel gewoon even de huisarts/vk! Die weet dat toch veel beter? Zeker zo op het einde zou ik geen risico's nemen....
tja jij zou het moeten weten eigenlijk he....raar is dat dat je het allemaal nooit weet, heb ik ook nu bij de tweede zwschap.. Maar misselijkhied zou wel kunnen maar die hartslag klinkt nu niet echt goed...bel even je vk voor de zekerheid zij weet het zeker!!