Ik wil gaan beginnen met ovulatietesten, maar heb geen idee welke ik moet gebruiken. Op internet is de een veel goedkoper als de andere. Wie heeft er goede of juiste slechte ervaringen met een merk of site?
Ik heb sensitest en die had ik ook toen ik voor mijn dochter bezig was. Prima testen en lekker goedkoop.
Ik gebruik matcare; heel duidelijk en niet zo duur! Heb met Sensitest en Kruidvat niet zo'n goede ervaring; wel 3 of 4 dagen achterelkaar positieve testen gehad!
Matcare heb ik ook gebruikt toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter en ook prima en lekker goedkoop.
Ik gebruik de midstream van matcare, niet duur en super goed! Ik kreeg met andere nooit een positieve test, maar sinds ik deze gebruik knalt het er vanaf!
Ik gebruik ook die van matcare, ten eerste een goede snelle service. Beantwoorden direct een email voor vragen. En een bestelling is de volgende dag al binnen. Ik had van de week een zwangerschaps set besteld met 10ovulatie testen en 2 zwangerschaps testen. Alleen kreeg ik alleen de ovulatie testen binnen en geen zwangerschaps setje, ik dus naar hun mailen via hun site, kreeg ik direct een mail en direct een excusses en hebben ze direct de gemiste zwangerschapstesten alsnog verstuurd met 1 extra gratis test i.v.m hun fout. Dat noem ik nou eens service. Ik gebuik trouwens de strips van matcare. En werken prima tot dusver.
ik heb net sensitesten besteld... heb verder nog geen ervaring met ovutesten dus kan verder nog geen mening erover hebben.... .. tiz voor mij ook afwachten heb er nu al zin in! (om mee te beginnen dan he..) op zoek naar ut EI....ronde 1