Pijn litteken door broek, 5 mnd na spoedsectio

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sue87, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hoi dames,

5 mnd na mn spoedkeizersnede begin ik ineens weer pijn in mn buik te krijgen.
    De reden is duidelijk: ik ben weer gaan werken deze week en zit veel op een bureaustoel waarbij mn broek in mn buik snijdt. Voorlopig dus even geen strakke broeken aan.
    Herstel ging overigens verder prima.

Wie heeft hier ervaring mee en kan me vertellen hoe lang dit ongeveer kan duren?

Merci :)

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier vier maanden na de spoed ks,maar ook last van m'n broeken,heb nu twee broeken een maat groter besteld en dat werkt gelukkig voor mij. Maar ben zelfs al weer in t zkhs geweest voor extra controles omdat ik zon last er van had. Ook als ik bijv een middag in m'n pyjama broek liep bleef ik last houden,nu is t weer wat minder ,hopelijk blijft t ook weg nu.
    Het is een vervelend gevoel en heb er meerdere mensen in m'n omgeving over gehoord al helaas.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Herken het. Gister voor het eerst een broek aan gehad wat redelijk zat, wel de knoop open.. ook ik heb er last van als er iets zachts op mijn buik komt, zelfs een pyjama broek. Ik ben 5,5 maand geleden bevallen dmv een niet geplande keizersnee.

Deel Deze Pagina