Hoi dames, 5 mnd na mn spoedkeizersnede begin ik ineens weer pijn in mn buik te krijgen. De reden is duidelijk: ik ben weer gaan werken deze week en zit veel op een bureaustoel waarbij mn broek in mn buik snijdt. Voorlopig dus even geen strakke broeken aan. Herstel ging overigens verder prima. Wie heeft hier ervaring mee en kan me vertellen hoe lang dit ongeveer kan duren? Merci
Hier vier maanden na de spoed ks,maar ook last van m'n broeken,heb nu twee broeken een maat groter besteld en dat werkt gelukkig voor mij. Maar ben zelfs al weer in t zkhs geweest voor extra controles omdat ik zon last er van had. Ook als ik bijv een middag in m'n pyjama broek liep bleef ik last houden,nu is t weer wat minder ,hopelijk blijft t ook weg nu. Het is een vervelend gevoel en heb er meerdere mensen in m'n omgeving over gehoord al helaas.
Herken het. Gister voor het eerst een broek aan gehad wat redelijk zat, wel de knoop open.. ook ik heb er last van als er iets zachts op mijn buik komt, zelfs een pyjama broek. Ik ben 5,5 maand geleden bevallen dmv een niet geplande keizersnee.