Geen idee... iemand wel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kim1205, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi!

Ruim drie weken geleden heb ik een miskraam gehad. Ik ben niet gecurriteerd, alles is " vanzelf" weggegaan.

Ik heb geen idee of je na je miskraam meteen vruchtbaar bent of dat dat nog even duurt. Na mijn miskraam voelde ik me meteen niet meer zwanger. Mijn buik was een stuk minder opgezwollen, en mijn borsten deden geen pijn meer. Nu, ruin drie weken later heb ik weer hetzelfde gevoel als in het begin van mijn zwangerschap. Gespannen buik, pijnlijke tepels. Kan het zijn dat ik weer zwanger ben? het meest aannemelijke is dat ik ( helaas) ongesteld word, maar zo voelt dat niet, het gevoel is anders. Ik heb denk ik niet voldoende opgelet bij biologie vroeger, want ik kan het even niet volgen. Ik lees wel eens van meiden die niet eens ongesteld zijn geweest en meteen zwanger raakten na ewen miskraam. het kan dus wel..... toch ? :(

Kim

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi kim
    het schijnt Zo te zijn dat je naar een mk juist op je vruchtbaarst bent! dus het zou wel idd heel goed kunnen, maar een test doen dat geeft een beetje zekerheid

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Is je hcg wel uit je lichaam dan? Dalijk is hij positief en is het nog van je vorige zwangerschap.

4. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb zelf ook een miskraam gehad, in november. Je bent veel meer vruchtbaar na een miskraam en de kans op zwangerschap is groot. Je moet alleen wel zeker weten dat de hcg van je vorige zwangerschap uit je lichaam is. Dit duurde bij mij een week of vier. Maar je zou inderdaad zwanger kunnen zijn.

Deel Deze Pagina