Hoi, Toen ik net zwanger was heb ik een vraag gesteld over bruinverlies en toch positief testen. Inmiddels ben ik 9 weken zwanger, en heb ik weer bruinverlies gezien. Wel heeeeeel licht, maar toch. Uiteraard ben ik toch weer ongerust. Wel heb ik even in mijn agenda gekeken en het zou nu precies de periode zijn dat ik weer ongesteld had moeten worden. Kan het 1 en ander met elkaar te maken hebben? Ook wilde ik vragen met hoeveel weken een vk al wat kan voelen aan je buik? Ik hoop snel iets te horen. Groetjes MB2005.
hoi, we zien vaker dat je in het begin van de zwangerschap wat bruiverlies hebt. Dat kan zijn rondom de innesteling, rondom de periode dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden, of gewoon zomaar tussendoor. Het kan geen kwaad en je hoeft je er geen zorgen om te maken. Vanaf wanneer de verloskundige iets aan je buik kan voelen is heel verschillend. Meestal komt je baarmoeder bij 12 weken net iets boven je schaambotje uit en voelen we dus al een randje van je baarmoeder. Het kan zijn dat dat iets eerder is of iets later, afhankelijk van hoe je baarmoeder in de buik ligt (meer naar voren of meer naar achteren gekanteld). Mirjam