He meiden.. Onze rottweiler heeft zo'n last van zijn darmen! Heeft vaker diarree maar afgelopen dagen erger geweest...nu bijna geen diaree maar zijn darmen maken zo'n herrie!!! Kan ik iets doen voor hem? Bv wij nemen een kruik bij buikpijn..kan ik ook iets doen voor onze hond? x
Vervelend! De hond van mijn ouders heeft regelmatig last van zijn maag en krijg elke dag een pilletje voor het avondeten van Gastro Entero Comfort van Sensipharm. Hij heeft dan voor kleine huisdieren maar je zal ze vast ook voor grote huisdieren hebben. Helpt goed! Soms als het weer gaat borrelen mag hij er nog een en is het snel over! Deze pilletjes kreeg ze als tip van de trimster. Succes!
Ja hij had ander voer en hij had ook hondenpoep gegeten,..(WHY???) Voer ben ik mee gestopt en hij krijgt nu even rijst en sperzieboontjes (vindt hij heerlijk!) x
Ja door het overstappen op ander voer kan het ook komen! Altijd wel heel geleidelijk doen dus eerst mixen en dan langzaam helemaal overgaan! En poep eten..ja soms hebben ze van die rare dingen haha! P.s. rijst is idd ook goed om even te geven eventueel met gekookte kipfilet.
Ja en we hadden bij de dierenwinkel een soort vlees aanbevolen gekregen...eerste 2 dagen gekookt geven en daarna rauw...werkt zeg maar hetzelfde als bv yakult voor mensen.. x
ik heb werkelijk geen idee waar het door kan komen, ik zou zeggen... blijft het aanhouden, ga naar de dierenarts. ik wil je niet bang maken hoor, maar ons hondje had ook steeds diarree... rommelende en piepende darmpjes, en nadat ze een nestje heeft gekregen werd ze alleen maar zwakker. toen hebben we om opname gevraagd en algeheel onderzoek. ze bleek chronische pancreatites ofzoiets te hebben. ik zeg niet dat jou hond dit kan hebben... maar zoiets kun je maar beter voor zijn.... ik ga dus ook echt voor elk wissewasje naar de dierenarts
rijst met kip werkt heel goed bij diaree en dan 4 kleine porties op de dag verdelen ...het werkt hier heel goed als die van mij het een keer hebben
Had je Carnibest gekregen ? Aan vers vlees moeten ze altijd wel ff wennen hoor.. Ik zou niet moeilijk gaan doen met rijst enzo, gewoon weer terug op oude voer, anders moeten de darmen blijven wennen!!
punt is..is dat we dachten dat hij eerder last had van zijn darmen door het vorige voer..daarom hierop overgegaan...