Zwanger? Innesteling of Ongi

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mammatje89, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Hoi.

even een vraagje.

29nov gecurreteerd. rond 21,22 dec 2 dagen bloedverlies gehad. Ik dacht zelf mijn 1e menstruatie, omdat ik ook krampen had.

Nu sinds een paar dagen een hele licht positieve sensitest dipstick zwangerschapstest.
    Ook het gevoel dat ik zwanger ben.

Vandaag bruinig afscheiding, ook roze, en 1 keer met afvegen een heel donker stolsol erbij, het leek wel een vergroot rozijntje die je door midden kon knijpen.

Daarna nog even roze gehad met afvegen en nu is ht weg.

Ben ik nu zwanger? Was dat bruinroze en stolsol het laatste vuil dat weg moest of zou het eitje nu helemaal ingenesteld zijn? of komt toch een menstruatie eraan?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

de eerste cyclus na een miskraam/curettage duurt vaak langer. Als je test positief is ben je wel zwanger. Het bloedverlies kan een soort opruiming zijn van oud bloed dat er nog zat. Als je niet zoveel bloed verliest als bij een ongesteldheid ben je gewoon zwanger! Gebruik je foliumzuur en vitamine D? Maak maar een afspraak voor een echo, omdat je niet weet hoe je cyclus is verlopen is een vroege echo wel op zijn plaats.

Mirjam

Mirjam

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    ik heb soms met afvegen bloed, dan denk ik he ik word ongesteld en als ik daarna weer ga plassen is het helemaal helder. zo onzeker. De testen blijven licht positief. zit nog te wachten op een knaller, en ik slik inderdaad foliumzuur

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het heeft geen zin om te blijven testen. Wacht gewoon een weekje af. Als je niet ongesteld wordt dan zou ik pas over een week nog eens een test doen, die moet dan knallen ja. Bloedverlies bij afvegen zien we vaak in de vroege zwangerschap. Even afwachten nu dus.

Mirjam

Deel Deze Pagina