Hoi meiden, ik heb even jullie advies nodig. Deze morgen had ik een knal positieve ov test en nu vraag ik me af wanneer we het beste kunnen klussen. We hebben namelijk gisteren en eergisteren ook al geklust en twijfel ik of we vandaag moeten overslaan zodat de voorraad zwemmertjes weer kan worden aangevuld. Wat denken jullie: vandaag en morgen nog eens klussen of vandaag overslaan en morgen alleen nog klussen? Best positief, toch?
Weet je uit eerdere maanden wanneer jou ei komt na een positieve test? Bij mij was dit namelijk meestal niet direct de dag erna maar nog 1 dag later. In dat geval zou misschien alleen morgen genoeg zijn. Persoonlijk zou ik het niet durven gokken en vandaag en morgen een poging wagen
Afgelopen ronde, waarin ik dus ben zwanger geworden, hebben wij de 5 dagen voor mijn ei iedere dag geklusd. En op de dag van de eisprong zelf ook. (ik was als de dood dat ik mijn ei zou missen) En nou weet ik natuurlijk niks over het zaadkwaliteit van onze mannetjes, maar bij mij heeft het dus wel goed uitgepakt om gewoon door te blijven klussen. Ik zou zeggen, gewoon doen waar je je goed bij voelt Succes!
Volgens de echo's in het ziekenhuis heb ik geen eisprong gehad, maar 1x per week "geklust", en een kuur provera gehad om m'n ongi op te wekken (gezien er toch geen eisprong was geweest)... En zie m'n banner
@ Loki: dit is de eerste keer dat ik ov testen gebruik dus heb echt geen idee hoe snel mijn eitje springt na de positieve test. Vorige cyclus had ik op dag 19 mijn ei en vandaag zit ik weer op dag 19 (hoewel dat niet perse iets wil zeggen natuurlijk...) @ Gwen: ik ben ook panisch om mijn ei te missen! Helaas hebben we de zwemmertjes van mijn vriend nog niet laten onderzoeken dus ik heb ook geen idee hoe de kwaliteit is. Ik denk dat ik de gok maar neem en we vandaag en morgen klussen. Hopelijk pakt het voor ons net zo goed uit als voor jou Bedankt voor het advies!