He hallo lieve mensen. mijn naam is danielle ben 26 en o zo groen nog met veel dingen rond zwangerschap. Ben sinds november gestopt met de pil. Was daarvoor altijd onregelmatig. Ben nu 2x ongesteld geweest redelijk op tijd ook. Dit was in maart en april. twintig april ben ik het voor het laatst geweest. Het is nu 2 juni en nog geen bloeding. Ik heb wel een aantal klachten waarvan ik hoop dat het op zwangerschap duidt maar durf niet te hopen bang voor teleurstelling. Klachten zijn: moeheid, veel plassen, ontzettende humeurswisselingen, vreetbuien, krampen in de buik al anderhalve week(ongesteldheid gevoel maar minder hevig) pijn onder in de rug, duizelingen, ruik vanalles, zware benen. Normaal voor mijn menstruatie zijn deze klachten 2 dagen hoogstens nu is dit al anderhalve week aan de orde. Ik zou het ook zo geweldig vinden maar durf niet te hopen. zo vaak al teleurgesteld. O ja mijn buikpijn is een trekkend gevoel onderin links en rechts. Ik vraag me dus af of de kans er is dat ik zwanger ben omdat normaal zulke klachten toch sneller verdwenen zijn? Alvast bedankt. en tof forum trouwens. liefs danielle
Ben je vanaf nov pas 2 keer ongi geweest? Maar de laaste 2 x wel redelijk regelmatig zoals ik het begrijp? Dan zou je nu misschien al mega overtijd zijn toch....en nog niet getest?? Wow wat een geduld heb jij. Ik zou er snel een test tegenaan gaan knallen hoor, wie weet heeft ie een leuke verassing voor je in petto Suc6! Ik ga voor je duimen!!
Een testje zal een hoop duidelijk geven! Het zijn klachten die horen bij zwangerschap maar ook bij ontpillen. Als je testje doet, weet je het. Laat je het weten?? Succes!
he bedankt al voor de snelle reacties. Ja ik ben sinds november 2x ongesteld geweest. De laastse keer was ik het 3 dagen met middelmatige bloeding. Voordat ik vroeger aan de pil begon was ik ontzettend onregelmatig er was geen pijl op te trekken. soms werd ik het pas naar vier maanden en soms als ik het dan was kon ik het wel 3 weken zijn. maar met de pil ging het allemaal prima en werd ik op tijd elke keer ongesteld. Maar goed ik weet dus niet of het nu dus komt omdat de ongesteldheid nog niet goed op gang is of dat er toch een kans in zit dat ik zwanger ben??? Maar normaliter heb ik de klachten maar een dag of twee en nu houden ze iets langer aan. ze blijven dan ook bijna de gehele dag aanhouden heb ik normaal ook niet. Ik weet dat ik gewoon moet testen maar misschien ben ik gewoon bang voor een teleurstelling maar weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Nog 1 vraagje.? Tja ik voel me wel achterlijk als ik dit vraag maar goed ben op de juiste plaats om iets te vragen toch? Als ik 20 april voor t laatst ongesteld ben geweest dan had ik het toch 20 mei weer moet worden of eerder? Ik vraag dit omdat ik normaal nooit op tijd ben geweest en ik het nu wel bij moet houden. alvast bedankt liefs danielle
dat ligt helemaal aan de lengte van je cyclus, als je zoals je zegt erg onregelmatig ongesteld bent dan is het misschien een idee om te gaan temperaturen, dan zie je iig wanneer je ei geweest is wanneer je je mentruatie kan verwachten. maar idd normaal gesproken zou je dan 20 mei weer ongesteld moeten kunnen worden. doe een test meid, dan weet je iig waar je aan toe bent, sterkte ermee en succes!!
Ik sluit me helemaal aan bij de rest, ik zou ook gewoon een test doen, dan heb je tenminste zekerheid...
dank lieve mensen voor de reacties en advies. Ik ga vandaag of morgen een test doen. Ik zal het jullie laten weten ik denk maandag. Maar ik ga me nergens op verheugen al is dat moeilijk in de praktijk te brengen. tot gauw en een fijn weekend liefs danielle
he lieve mensen. Ja het was zeker gewenst absoluut. Maar heb gisteren een test gedaan en hij gaf negatief aan. Helaas. Maar goed dat betekent dus dat ik snel een bezoek aan de arts moet brengen moet er niet aan denken om elke maand deze ellende te hebben. Toch is er een klein stemmetje dat niet helemaal zeker is van de negatieve uitslag. De klachten blijven aanhouden maar geen bloeding. Wie weet moet ik nog een keer testen. Of moet een test genoeg zijn? Iemand daar ervaring mee? veel liefs danielle
Jammer joh! Het zou kunnen dat je eisprong deze ronde veel later is geweest en dat je daarom nu te vroeg getest zou hebben. Je zou het natuurlijk over een week nog een keer kunnen proberen of anders naar de HA voor een bloedtest. Hij kan je evt ook wat voorschrijven om een regelmatige cyclus te krijgen. Succes ermee