Hallo dames, Zoals mijn banner zegt: ik ben (net) zwanger!!! Ik heb alleen al, sinds een week ongeveer, zo'n last van mijn onderrug. Niet ongi-achtige pijn, maar meer zoals bij overbelasting, als je heel erg in je rug hangt oid. Ik had hetzelfde ook bij mijn zoontje, maar pas na een week of 20 ofzo. Toen ben ik heel erg op mijn houding gaan letten en ging het veel beter. Maar nu werkt dat niet... Vindt iemand dit herkenbaar? Zouden het de hormonen zijn?
Hoi hoi, Heb zelf met beide zwangerschappen ischias gehad en weet wel dat met de 2e sneller en meer last/pijn had als bij de eerste ZW Bij mijn 1e ZW begon het ook halverwege de zw, sindsdien ben ik er nooit helemaal vanaf gekomen. Veel sterkte ermee
het kan hoor ik loop al 2 weken met ongi pijn. ik had ook echt zo iets van ik word dus gewoon ongi. maar ik ben constand misselijk. dus gister maar eens een test gedaan en jawel 2 streepjes!!!
@aloeetje: mmm... dat klinkt niet best... Nu moet ik zeggen dat ik ook nieuwe laarzen heb met hakken die ik vaak draag, terwijl ik hiervoor bijna nooit hakken aanhad. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken... @amfy: dat is ook vervelend! Ik heb alleen geen ongi-pijn, dat voelt bij mij heel anders. Het is meer alsof ik door mijn rug ben gegaan, maar dan heel laag. Gefeliciteerd trouwens!
ik heb hier dus ook enorm veel last van! Mijn onderrug doen pijn en dit straalt uit naar me billen. Iemand tips hiervoor?