Sinds mijn miskraam deze zomer was ik snel terug zwanger. Nu ben ik 16 weken ver en ng altijd zo bang dat het misgaat. Ik let op mijn eten maar kwam 1 dommigheid tegen Mijn vriendin had dim sums bij en ik nam er een beet vn rode kip brrrr had wel klein stukje ingeslikt Nu heb ik hoofdijn, nekpijn, keelpijn, rug en bekkenpijn. Maar geen koorts. Dokter en gyn controleren er ni op maar alles in orde. Ik ben er toch niet gerust is. Mede wat ik meemaakte natuurlijk. Overdrijf ik?
Ja sorry je overdrijft (best begrijpelijk overigens!). Van een beetje niet gare kip word je mogelijk wel beroerd, maar dit wekt echt geen miskraam op.
Oh en het wordt echt makkelijker! Als je straks de 20 weken echo hebt gehad en je je kleintje gaat voelen😍
Ja verlang er al naar . amelia voelde ik aan 18weken. Gelukkig volgende week een echo 😅 we willen 2 kindjes. Hierna is het gedaan met zwanger worden en de stress ook
Nee je overdrijft niet! Je gevoel is je gevoel en als je onzeker bent dan is dat zo! Je moet t alleen kunnen relativeren. Ik heb nog steeds dat alles spannend is. Alleen kan ik redelijk goed inschatten wanneer het reëel is en wanneer ik ff logisch moet nadenken. Heb vorige week woensdag een prima groeiecho gehad en afgelopen woensdag hele middag in t zkh gezeten ivm harde buiken en weinig leven. Hartje gehoord en ondanks dat toch alle onderzoeken gehad. Weer gerustgesteld naar huis gegaan. Een goed gevoel is belangrijk en als je jezelf even echt niet bijelkaar kunt houden gewoon de vk bellen of pp een andere manier je gevoel uiten..
Overdrijven is een groot woord. Je maakt het jezelf een tikkeltje te moeilijk maaaarrr ik begrijp je helemaal. Ik heb het niet met eten maar met kwaaltjes. Ik maak het mijzelf ook veel te moeilijk en heb voroge week zaterdag een extra echo gehad omdat ik paniek had. Het komt goed maar gaat nooit helemaal weg.